Terug naar overzicht
Ik heb dat eens bij Torfs zien staan. Nog niet zolang geleden en was er toen ook over aan het twijfelen om het mee te nemen. Voor zo in de zomer. Succes met de zoektocht Liefs Caroline
Bij schoenen torfs kan je deze kopen. Dit ga ik mij ook aanschaffen!
Ik zag het een paar dagen geleden in de schoenenkast van mijn ma staan. Ze zei dat ik het mocht meenemen omdat zij toch vond dat het niet zo goed werkte... Ik zou het eens kunnen proberen, maar ik heb gisteren de hele dag op mijn trouwschoenen rondgelopen en had eigenlijk verbazingwekkend weinig last ondanks de hakken van 9cm.
Dankjewel dames! Op naar Torfs dus! ;)
Bij Brantano kun je ze ook kopen
Inderdaad bij Torfs hebben ze het altijd (heb er 5jaar gewerkt) :DEn het is echt een zaligheid! Het werkt echt hoor...
En zelfs in de shoe discount en de avance ook :)
en wat doet het juist??
Awel, het legt precies een zijden filmke over uw voeten...Uw voeten koelen erdoor af en dan glijd je makkelijk in de schoenen en loop je er geen bleinen mee.Enkel moet je het wel regelmatig blijven spuiten, dus het is iets dat je op zak moet meenemen...Ik zweer erbij en bij elk feest zit het in men handtasje ;-)
Hups, zal het dan ook maar toevoegen aan iets dat in een zakje in mijn auto moet liggen. Daar gaat al vanalles in liggen! Accessoires fotoshoot, flesjes water, paraplu voor je weet maar nooit, gemakkelijke schoenen voor 's avonds eventueel, pleisters/compeed, een lippenstift/gloss, misschien wat haarspeldjes of elastiekjes voor je weet maar nooit, misschien nog aparte schoenen om op onze 'vuile' fotolocatie rond te lopen (bij het verkennen waren m'n schoenen niet al te proper...), pilletjes voor bloeddruk/hoofdpijn/misselijkheid/hooikoorts, identiteitskaart, een beetje cash, telefoonnummer taxicentrale... en da's nog lang niet alles. :-D
hihihi mona, jij bent zeker goed voorbereid
Bwa, ben pas afgelopen weekend aan dit lijstje begonnen en volgende week is het al zo ver, dus eerder een last minute type, maar sommige dingen zullen toch handig zijn om bij de hand te hebben denk ik...
Bij mij hielp dat totaal niet :( Ik denk dat mijn voeten te snel klam zijn...