TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Miet
26-5-2007
|
1-12-2006 23:39:12
Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn schoonzus in spe wel...
Keuze hebben ze daar echt heel veel, de prijzen zijn absoluut ok!
Je kan eens een kijkje gaan nemen hé...
|
|
Isabel
11-8-2007
|
2-12-2006 12:26:52
Hallo,
ik ging bij Mia Monta naar de opendeurdag. Ik was nog niet van plan een kleed te kopen. Ik werd er heel goed geholpen en mocht passen. Niet ik maar An (verkoopster) vond vrij snel mijn droomkleed. Ik wist meteen dat dat het was. Ze zijn er supervriendelijk, heel democratisch en zonder veel poespas. Het grootste voordeler is dat je er zelf alles mag passen. Zoals die man van de winkel zei: 'Wij huren geen modellen in om onze kleren te komen showen op onze opendeurdag. De bruidjes zelf zijn onze modellen want enkel als je het zelf aanhebt weet je hoe het zit.'Moest ik jou zijn ik zou ZEKER daar ook eens langsgaan.
Veel succes, Isabel
110807
|
|
Katleen
8-9-2007
|
4-12-2006 8:52:35
Hallo Ilse, Ik ben daar ook geweest tijdens de opendeurdagen. En alleen maar positiefs te zeggen hoor. Ze nemen hun tijd (ook al was het er heel druk die dag) je mag zoveel passen als je wil en de prijzen liggen ook heel goed. Je moet er zeker eens gaan kijken. Groetjes en veel succes met het kiezen. Kate
|
|
ilse
18-8-2007
|
4-12-2006 16:19:37
Hallo iedereen, hartelijk bedankt voor jullie positieve reacties. Ik ga zeker eens langs bij Mia Monta, jullie hebben de winkelkeuze makkelijker gemaakt! Bedankt!!! groetjes, Ilse (18.08.2007)
|
|
Elke
29-6-2007
|
4-12-2006 19:58:04
Dag Ilse,
Ik ben vorig jaar ook naar de opendeurdag bij Mia Monta geweest. Ik wou enkel maar eens kijken maar heb uiteindelijk toch enkele dignen gepast. Ze waren heel vriendelijk en maakten er geen probleem van dat ik zei dat ik nog niet wou beslissen. Uiteindelijk heb ik men kleedje toch ergens anders besteld. Ik zie heel graag de jurken van linea raffaelli en die hadden ze bij Mia Monta niet. Nu zou toch eens gaan kijken hoor. Nog veel succes. Groetjes
|
|
Evelien
17-3-2007
|
4-12-2006 21:51:15
Hallo, Ik ben vorig jaar naar de opendeurendag geweest, heel vriendelijk maar te druk voor mij. Heb uiteindelijk mijn droomjurk laten maken bij Filline in Bottelaere. Je kunt er ook jurken van Linea Raffaelli krijgen. De uitbaatster is kleurenconsulente en voelt goed aan hoe je in elkaar zit. Ze werken volgens jouw budget en komen jou de grote dag zelf aankleden en makiëren. Alsook de andere dames die er hun suitekledij kopen. Groetjes, Evelien
|
|
Rebecca
16-2-2008
|
27-3-2007 11:46:11
Hoi hoi, Ik ben afgelopen weekend naar de opendeurdagen geweest van Mia Monta en daadwerkelijk, ik heb mijn droomjurk ginder gevonden met de schoenen. Ze zijn sympathiek en geven oprecht hun mening.
Nog veel plezier, Rebecca
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|