Terug naar overzicht
Super :-) Mooi liedje en idd het zal moeilijk worden om het droog te houden :D
Romina, prachtige keuze. Ik heb dit liedje op ons avondfeest gezongen als bedanking voor de ouders. Ik had de tekst ietsje aangepast zodat dit voor de mama's en de papa's paste. Wordt zeker een emo-moment!!
topkeuze, dit gaan wij ook gebruiken om met onze mama's te dansen :D
Moooooooooooi ! Ik ken het van Do.
oh , eindelijk eens een liedje voor mama's je hebt keuzes genoeg voor songs van vader/ dochter , maar had nog nooit een song gevonden dochter / moeder heb het liedje beluisterd en kreeg er gewoon kippevel van als je dit liedje vanwege je dochter mag beluisteren op haar " dag " , is dit wel heel speciaal !geniet met volle teugen hiervan !groetjes
Zeer mooi liedje!
Echt heel mooi!
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn! Bedankt voor jullie reacties!
Ik Vind de versie van DO zelfs nog mooier!! super mooie plaat!
Zeer mooi...
Amai geweldig mooi ! Beide liedjes zijn prachtig ! Een bedankje aan ouders en getuigen word dit gedaan op het avond feest of tijdens de ceremonie ?
Wij doen dit op het avondfeest. Tussen de gangen door doen we een speech voor onze ouders. Voor onze getuigen doen we dit niet. Lijkt me niet echt nodig of ben ik mis? Groetjes
Tja , ik weet het niet goed. Vele doen dit wel voor de getuigen. Wij gaan toch iets kort zeggen .. Maar vind dat liedje van mama ook geweldig of engel zonder vleugels.Maar wanneer word het gespeeld ? Als achtergrond muziek tijdens het dankwoord of ..?
Ik lees een teksjte voor en dan speelt de dj het liedje af. Ondertussen ga ik bij mijn mama zitten... Ik heb een fotoboek laten maken en dan kijken we samen daar in. Tenzij de emoties te hoog oplopen. Dan zal dat voor erna zijn.. x
Oh oke , leuk ! :) x