Terug naar overzicht
Melissa, ik kan je niet helpen. Maar als er iemand een goed adres weet voor helium (ik heb wel wat nodig...), let me know!
zouden ze dat niet hebben in die winkel op de baan van maldegem naar st kruis ? Party shop of zo iets. Dacht dat je daar vanalles kon kopen voor feesten en ook huren. Ben daar maar in een vlucht gepasseerd dus weet niet wat ze precies allemaal hebben. Dacht dat ze in gent ook een zaak hebben waar je alle soorten ballonnen kan kopen Veel succes!
Ja idd Evelyn.In de Party Shop kun je er krijgen, in Maldegem.Nog een adresje is in Aalter in de stationstraat, daar heb je ook een ballonnenwinkeltje.Of in Brugge bij Eliska ook veel keuze.Hopelijk ben je er iets mee!
in de fun verkopen ze dat ook :)
in de party shop in maldegem zijn ze gestopt met ballonnen.Wij zijn er ook langsgeweest, uiteindelijk naar veldegem geweest...
Beste Melissa,Ik vind het enorm spijtig dat ze zo reageren in Dendermonde. Ik heb daar namelijk 2 elegante zuilen besteld en ik heb deze week nog een mailtje gestuurd en heb wel een zeer vriendelijke reactie teruggekregen. Ik moet zeggen dat ze in de winkel zelf ook wel super vriendelijk waren. Spijtig om dit te horen maar ik zou je toch kadooken aanraden wegens ze nog redelijk goedkoop zijn.Greetz
Ballooonboy in Erpe?
http://www.balloonsurprise.be