TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
13-9-2013
|
18-7-2013 16:40:07
Indien jullie een ceremonie in de tuin willen, is deze plaats zeker een afrader! Met de treinsporen op enkele meters afstand leek ons dit absoluut geen romantische locatie. Toen wij deze bezochten (2012) rook het er ook zeer muf, maar intussen is dit misschien verbeterd? Ons sprak de locatie alleszins niet aan.
|
|
Patrick
|
18-7-2013 16:58:51
Zijn er zaterdag geweest voor een huwelijk in beeld te brengen, eten is zeker ok, daar moet je niet over twijfelen, timing is ook in orde, genoeg personeel voor de bediening, receptie buiten gaat ook uitstekend, trein hindert alleen maar in het begin en het heeft ook zijn charmes, voor een dienst buiten is het niet ok dan. Maar binnen een viering geven gaat perfect, veel opstapjes en trapjes ook (is een kasteel hé).Sanitaire ruimtes heel proper, mag ook gezegd worden, is niet altijd zo. De aankleding is ook mooi en het is er heel gezellig, ook in het achtertuintje. Muffigheid was er niet maar misschien wel langs de winterkant. Het grootste minpunt is volgens mij de uitbaatster, zeer stipt en alles loopt zeer vlot dank zij haar ingesteldheid, maar is volgens mij niet vriendelijk en dat komt naar voren.Dat komt waarschijnlijk door de druk van het moment, maar dat kan en dat mag niet zichtbaar zijn. Succes
|
|
Trouwfuif.com
|
18-7-2013 22:47:37
De bazin, Bieke, is sympathiek maar perfectionistisch, waardoor ze soms kregelig kan antwoorden. Tijdens een feest moet je niet over koetjes en kalfjes beginnen, maar daarbuiten is ze een aangename dame. Als DJ moet je bepaalde eenvoudige afspraken respecteren, maar ik vind dat er voor de rest veel kan en mag. Het volume mag daar bvb luider staan dan in de meeste andere feestzalen.
Groetjes Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
Patrick
|
19-7-2013 9:37:30
Zoals ik al eerder aanhaalde Thierry is alles ok, alles kan en mag. Daar doe ik zeker niets van af, het is wel een toffe madam in omgang maar als er iets niet naar wens verloopt kan ze inderdaad geïrriteerd overkomen wat trouwens nog in plaatsen gebeurt. Het is gewoon de druk van het moment en sommigen kunnen daar moeilijker mee overweg. Dat is mijn enig minpuntje over mijn ervaringen met deze locatie, dus zeker niet aanvallend bedoeld hoor van mij, er zijn hèèl veel slechtere plaatsen, dat zal je als dj ook wel weten. Dus Tom, ga ervoor hé!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|