Terug naar overzicht
hallowij hebben ook zelf ons ceremonie gemaaktwij hebben een paar boekjes genomen dat we nog hadden van andere huwelijken en daaruit ook mooie teksten gehaald die niet allemaal over god enzo gaan.
Wij zijn hetzelfde van plan maar ik heb geen idee hoe ik hieraan moet beginnen.Voorbeelden iemand?lienderyck@hotmail.comLien
charlotte zou je ons dat boekje eens kunnen mailen aub? krisjill8289@gmail.com alvast bedankt
hallo welke teksten heb je nog nodig?groetjes
Boekje is verzonden
Wij zoeken een tekst voor het openingsgedachte en het vergevingsmoment en de lezing te veranderen wij wille helemaal niks met een priester te maken hebben.Toch bedankt voor het boekje door te mailen.MvgKris & Jill
en ben je iets met mijn boekje geweest?groetjes
ja zeker heb er toch inspiratie uit kunnen halen hoor heel fel bedankt charlotte
hoi,Ik heb gisteren aan mijn nicht beloofd dat ik haar niet-kerkelijke viering zou leiden (al wordt het voor mij mss 'lijden' ;-) ). Zouden jullie dus aub zo lief willen zijn om jullie boekjes ook door te sturen naar mij?Alvast bedankt!Carolien
oeps, emailadres vergeten: Carolienvdk@hotmail.com
ik heb het boekje verstuurd hopelijk heb je er wat aan
Zou je mij het boekje ook kunnen bezorgen?Alvast erg bedankt! Katrientsd95470@scarlet.be
hoi,wij trouwen 30november dit jaar nog, ben in juli pas ten huwelijk gevraagd, dus we gaan voor de moeilijke en snelle weg :-) wij willen ook graag zonder priester trouwen en dus niet in de kerk, maar weet ook niet hoe er aan te beginnen, is er iemand die hun boekje wil doormailen aub, ter inspiratie? anneke_geudens@hotmail.com