TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
19-7-2013 9:15:50
Hangt af van de zaal. Is meestal kosteloos en enkele weken geldig (tenzij een ander koppel hen vraagt naar die datum, dan bellen ze je wel op).
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
19-7-2013 9:44:04
Bij ons ook kosteloos. Is eigenlijk gewoon het even vasthouden van de datum zodat die zeker niet genomen wordt door iemand anders. Bij ons hadden we 2 weken, daarna konden we gewoon bevestigen of annuleren, zonder verdere verplichtingen. Best gewoon even navragen bij de zaal.
|
|
Melissa
8-8-2015
|
19-7-2013 10:56:13
Wij zijn de zaal wezen bekijken en dan kregen wij twee weken de tijd om er over na te denken, de optie op zich was bij ons volledig kosteloos, maar als er dan een koppel dezelfde datum wilt en die willen wel gelijk betalen, dan bellen ze je wel op hoor. Bij mijn weten kan je in principe zo veel opties nemen als je zelf mar wilt om dan uiteindelijk te beslissen.
|
|
Annemie
30-8-2014
|
19-7-2013 11:33:52
Ok! Super! Zondagnamiddag gaan we kijken naar hof van Nazareth. En dan beslissen wat we gaan doen!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
19-7-2013 12:03:59
Veel plezier - is na, de vraag, de eerste grote stap richting jullie feest!
|
|
Annemie
30-8-2014
|
19-7-2013 14:08:34
Idd! En man man man, het is niet gemakkelijk! Vooral ook omdat er qua budget van langs mijn kant alles wordt betaald en hij zijn deel zelf moet betalen. Ik ga meesparen voor zijn deel. Maar dat geeft nu toch wel wat spanningen enzo. Niet dat ik een giga-feest wil, maar er zijn toch een aantal zaken die ik wel heel graag zou hebben.
|
|
Katrien
19-1-2018
|
21-7-2013 13:43:07
dag Annemie, niet alleen hebben wij dezelfde datum, maar dan ook nog eens dezelfde situatie. Mijn ouders betalen een heel groot deel van mijn kant en familie, mijn verloofde heeft daarintegen een heel klein budget gekregen. mijn zaal staat al vast, voor al de rest heb ik nog tijd vind ik. veel succes met jou voorbereidingen! groetjes
|
|
Annemie
30-8-2014
|
22-7-2013 9:43:13
Hey Katrien,
Onze zaal staat nog niet vast. (de datum eigenlijk ook nog niet, maar ik moest iéts ingeven hé ;-); maar tis voor ergens in die maand) We twijfelen tussen twee faculty Club in Leuven en Hof van Nazareth in Lier. Het eerste heeft als voordeel dat alles bij elkaar is: kerk, feestzaal en mogelijkheid tot slapen. Als we voor 100 man rekenen komen we een 2000euro duurder uit dan bij het ander. Mijn ouders zouden graag het eerste hebben. ZIjn ouders hebben nu laten weten ook een klein stukje te betalen, en ik merk dat hem dat wel deugd doet. Mss is het niet zo enorm veel; het maakt het pakketje toch een stukje lichter. In welke regio hebben jullie een zaal?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|