Terug naar overzicht
1 woord : fantastisch! Echt waar je was prachtig, het volledige plaatje klopte! Welke gebruiksaanwijzing heb je erbij gestoken? Ga denk ik je goodiebag idee stelen :) Heb je die op iedere tafel gezet?
Ik heb op iedere tafel 1 tot 3 zakjes gezet. Denk per 6 mensen ongeveer een zakje. Ik had er een gebruiksaanwijzing ingestoken met was er allemaal inzat.De inhoud was: wegwerpcamera, lichtgevendestokjes(armbandjes),kauwgom, feestviltjes, zakdoekjes, er zat ook een feestreglement in en gebruiksaanwijzing voor de cameratjes ( ze moesten een foto hebben met een vreemde voor hun, foto van hun feesttafel, foto van ons al kussen,...)De kostprijs van zo een zakje was helemaal niet veel centen en de mensen waren er verzot op!
Ik wou iets doen voor in het toilet maar dit is veel toffer! Bedankt :)
Zo mooi!!!! Echt prachtig!
echt een sprookje xxx
Heel mooie foto's! Ook een heel mooi koppeltje :). Dikke proficiat! Zag er fantastisch uit
Prachtig koppel, wat een dag! (Ik zou alleen niet graag de rekening betalen, denk ik, maar dat is het vast allemaal waard geweest... :-D )
Ik kan de foto's niet zien..
echt een sprookjeshuwelijk!
Wow echt prachtige foto's! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!Supermooi kleedje trouwes, van welk merk was dit?
Oh, echt supermooi.Een dikke proficiat nog ...X
Proficiat....een huwelijk waar de meesten van dromen !
Wat een sprookjesdag!!!Je was echt een prachtbruid!! Echt af...kapsel, make-up en die jurk!! Wauw!!!Mooie locatie ook!!!Geniet nog maar lang na en veel geluk voor de toekomst!groetjesSandra
In één woord wauw! prachtige foto's van een prachtige dag!Suppermooi kleed en mooie kostuums,was café costume duur? heb er ook al veel postief over gehoordmaar geen idee van de prijsklasse.Geniet nog na van jullie getrouwd levenGroetjes,Karen
Bij Café Costume heb je verschillende prijsklassen, o.a. afhankelijk van de gebruikte stoffensoort. Je kan er dus met kleine en grote budgetten terecht. Natuurlijk wel geen C&A-prijzen.
in 1 woord PRACHTIG!!Prachtige foto's en wat een mooi koppel zijn jullie!!!
Wauw, het was helemaal AF! Jullie straalden op elke foto. En wat een diva ben jij! (In de positieve zin van het woord hoor!) Net een echt filmster. Het leek een stralende dag, dat is alvast wat jullie foto's tonen. Geniet er nog maar lang over na! PROFICIAT! x
:-o Astrid Bryan haar persoonlijke felicitaties?? :D Wauw! Proficiat, het is een prachtig huwelijk zo te zien xxx