TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-5-2014
|
20-7-2013 18:35:16
Hallo,
Ik was ook van plan om een paar winkels te doen , want ik zag me nog niet echt in een trouwkleed . Dacht dat het een ramp ging zijn .:-)
Maar de eerste winkel , 2 de kleedje was boem patat,
Heb nog 3 kleedjes daarna aangedaan maar het was het 2 de,
Heb alle Andere winkels van het lijstje geschrapt , ik ga ook nergens anders meer passen, wil niet beginnen twijfelen, :-)
Mijn mama, mijn zus en ikzelf waren aant snotteren bij het 2de kleed , dus twas gekozen , :-)
Veel succes met je zoektocht
Wendy
|
|
Margot
4-10-2014
|
20-7-2013 18:41:42
Hey datumgenoot ;-)
Ik ben vandaag tot de beslissing gekomen dat ik maximum 3 winkels op een lijstje ga zetten. We zijn vandaag gewoon informatief wat gaan rond horen voor verhuur van jacquet voor de ganse suite. We hebben "ocharme" 3 winkels gezien en zijn nu al hard aan het twijfelen. Elke winkel heeft zijn voor- en nadelen. Mezelf kennende, ga ik het maar mooi bij deze 3 winkels houden (JPC Collection, Cermo(binnenkort in Zoersel) en Amiga te Breda) waar ik voorlopig al een afspraak heb voor begin/midden november. Anders zal de eeuwige twijfelaar in mij het alleen nog maar moeilijker maken. Deze winkels hebben ook allen het merk waar ik helemaal van weg ben.
Ik ben ook van mening dat je het wel zal merken als je dé jurk gevonden hebt. Verder zoeken en passen heeft dan ook geen zin meer.
Veel succes met je zoektocht ! Ik kan ook haast niet meer wachten om te gaan passen :-)
|
|
Kim
4-10-2014
|
20-7-2013 19:51:20
thx dames! :-) Hier op het lijstje: Linea rafaelli in Brugge (ben ik ook een suitekleedje gaan halen), Maxim's couture in Mechelen en youniek Turnhout :-)
|
|
krista
9-8-2013
|
21-7-2013 0:22:51
Hey Kim, mijne favoriet zit er al tussen :-). Youniek in Turnhout. Have fun met het passen ... Lieve groetjes X
|
|
Brigitte
|
21-7-2013 6:20:21
dag kim ,
welke winkel je ook kiest , vraag vooral wat de kosten zijn om je kleedje aan te passen aan de juiste maat de juiste maat wordt genomen en besteld , maar bij elke pas komt er toch al eens een aanpassing , daar je wat vermagert naarmate de trouwdata dichter bij komt . onze dochter trouwt binnen 14 dagen wij zijn ook bij " cermo" in turnhout gaan passen . heel mooie winkel met vriendelijk personeel . maar daar waren de kosten 120 euro extra uit eindelijk zijn we dan naar " lilian claes " in herentals geweest daar waren de vermaak kosten euro en haar kleedje koste ook goedkoper dan bij " cermo " winkel toonde misschien iets minder chique , maar een fantastische naaister ! en daar waren de vermaak kosten 60 euro binnen 10 maanden trouwt mijn 2 de dochter , zij woont in temse , en heeft haar jurk dan ook daar gekocht , in een piepklein winkeltje zij zag 2 kleedjes graag deze 2 kleedjes worden tot 1 kleedje gebracht zo als zij het graag wenst , dus heel wat veranderingen eraan . extra kostprijs om te vermaken , gratis ! zo zie je maar
groetjes
|
|
Carolien
28-9-2013
|
21-7-2013 9:55:12
Hey! Ik zou eerst een merk zoeken waarvan je de kleedjes mooi vind! en dan op zoek gaan naar winkels die dat merk hebben!:)
|
|
Kim
4-10-2014
|
21-7-2013 23:16:32
Heb ik gedaan :-) Linea Rafaelli ;-) En youniek omdat ik er al zoveel goeds over heb gehoord, ben er al geweest om het kleed van een vriendin mee op te halen :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|