Terug naar overzicht
we hebben ook nog niks afgessproken met de dj,nu 27juli hebben we een afspraak....niet teveel piekeren?ZOU IK ZEGGEN MAAR BIJ MIJ BLEEF HET OOK DUREN....en dan word je wel wat stressig!! hoop dat je vlug geholpen wordt!
Kzou evenveel stressen als jou ... En ergens iets op papier dat hij zeker komt?
Bellen of dumpen, ik zou dumpen, dat kan je geen "zaken" doen noemen.Er zijn er genoeg die het wel op de correcte manier doen.Dat is allemaal overbodige stress, en op zo n'mooie dag kan je dat wel missen.Succes.
hey Cindy, ik zou zeker nog niet stressen. Wat voor ons de dag van ons leven is, is voor de professionele dj gewoon routine. Bij ons was het gewoon de dag ervoor alles overlopen en klaar. Ik had wel een contract op papier, kwestie dat hij zeker kwam. Ik moet zeggen we hadden een zéér zéér geslaagd feest!!
Wij trouwen een weekje later en vorig week had ik ook nog altijd niets gehoord. Ik stresste ook enorm hierrond! Dan uiteindelijk gewoon een boze mail gestuurd waarin ik zei dat we absoluut geen vertrouwen meer hadden in heel de boel en toen heeft hij me eindelijk gebeld en hebben we alles afgesproken. Nu weer helemaal gerust.Het is nu gewoon een supedruk moment voor de DJ's. Begrijpelijk maar jij betaalt evenveel als al die andere waar hij mee bezig is. Sta maar op je strepen en succes!
Het mag dan nog druk zijn voor ons, het is een kleine moeite om te antwoorden op een mail van de klant, ik antwoord altijd binnen de 12u. Ikzelf heb altijd een eerste geprek maanden voordien en 14 dagen voor het feest neem ik altijd nog eens contact op en zo werken de meeste professionele dj's. Wat je wel steeds moet doen is zorgen voor een duidelijk contract zo weet je zeker dat de dj ook komt of bij ziekte een vervanger stuurt, dit laatste altijd in het contract laten zetten.
Ik dacht al dat er geen reactie ging komen van de echte professionele dj's, maar toch.Ben tevreden over hun redenering, zo zie je maar hoe het echt moet.Je hebt nog wat tijd Cindy, ga ervoor.Succes.