Terug naar overzicht
Mijn ma en schoonzus en ook ikzelf hebben onze kleren gevonden in Scarpellini in Oostende.
Hey, ik ben gisteren tot het besluit gekomen dat ik mijn ganse suite mee ga nemen naar Anne - Sophie Smartshopping te Brasschaat. Dit is suitekledij die vb in Italië of Parijs niet wordt gekocht door de andere/duurdere winkels. Zij kopen deze kledij vervolgens wel aan vele lagere prijzen. De maximumprijzen liggen hier aan 200€ maar je vindt echt zeer veel kleedjes rond 100 à 120€.Ik weet dat ze ergens anders in België ook nog winkels hebben. Ik weet echter niet van buiten of er bij jullie in de buurt ook een winkel is.Veel plezier op kleedjes-tocht!
Ik zou zeggen, ga eens bij Steps kijken.Daar hebben ze supermooie kleedjes.Chique maar toch afdraagbaar.En... een hele leuke dag gewenst morgen.Geniet ervan ;-).
Amai, Krista ! Dat ik daar nog niet aan gedacht hebt. Ik kan ze idd ook nog altijd mee nemen naar Steps. Is ook niet zo ver van hier en daar vinden ze misschien ook wel hetgeen ze willen. Thnx voor de tip !