Terug naar overzicht
Leuk filmpje! Was dat je papa die het precies even moeilijk kreeg in de kerk? Geniet nog maar na van julie dag!
Heel leuk filmke. Geniet nog volop.
Oh, leuk filmpje!!! Dikke proficiat!
Mooi!!! Zijn jullie hier tevreden van?? Ik ben aan het twijfelen om dit ook te doen... Hadden jullie ook die babbelbox? Wat is dat dan juist?
Leuk filmpje :Dwij hebben ook Jarne als videograaf dus we zitten wel safe eh :D
Fien,Wij werken met een live-gastenboek systeem, wij halen mensen van tafel en doen er op een mooie locatie (bijzaaltje, lege ruimte van receptie, bij mooi weer buiten in de tuin van de zaal, etc) een kort gesprekje mee van 5 minuten. We laten het koppeltje die aan het woord is een kaartje trekken met vragen op, die vragen worden door ons gesteld. Na de openingsdans zetten we een camerasysteem ter beschikking zodat wel iedereen die wilt een woordje kan zeggen zonder dat er vragen gesteld worden, maar uit ervaring blijkt dat dit meestal té onnozel (/zat) is en niet echt bruikbaar ... We werken dus met beide systemen, voor elk wat wils dus. Dit is een gratis dienst, echter doen wij dit alleen als er geen sketches, powerpoints en dergelijke voorzien zijn op het avondfeest (we moeten keuzes maken met filmen).
Naomi en Fien, wij zijn zééééér content! Jarne en Patrick zijn allebei zeer professioneel, vriendelijke mensen, echt super!Mijn schoonzus was al in paniek toen ze hoorde dat we 'n videograaf hadden maar ze gaf nadien toe dat ze 't grootste deel van de dag niet gemerkt heeft dat er een camera meevolgde :-)Jente, 't was mijn schoonvader, mijn papa is helaas al zes jaar overleden, maar die zat ook wel mee te volgen en te lachen, ben ik zeker van!We zijn net terug van onze honeymoon, dus ik ga hier eens aan mijn verslag beginnen se :-)
Leuk filmpje! Jullie waren de ganse dag aant lachen, net als wij. Het leek ook voor jullie een prachtige dag Geniet nog maar lang na van deze mooi dag en van de mooiste momenten! xxx