Terug naar overzicht
Is het de deze ?http://weddinggoal.com/linea-raffaelli-wedding-dresses/...
@peggy ik dacht ook dat het deze was maar de strik is hetzelfde alleen leek deze jurk helemaal van kant? Nu dacht ik misschien ist een andere jurk met deze band, want je kon de banden nog apart bestellen... Ook de kant aan de bovenkant van de bustier leek anders.
Gewoon eens checken op de site van LR zelf? Heb je de naam van het model van trouwjurk niet genoteerd?
De collectie van LR wordt altijd gedurende twee jaar verkocht, aan volle prijs ;-) Je gaat nu dus nog geen jurk uit de 2012 collectie aan korting vinden.En als het dè jurk is, maakt het toch niet uit of ze van 2012 of 2013 is?
het enige dat ik weet is dat de nieuwe collectie goedkoper is wegens de crisis. Maar inderdaad als het dé jurk is maakt het toch niet uit of het van de vorige collectie komt ?
Nee het maakt inderdaad niet uit van welke collectie maar als het l een oudere jurk is die ze aan de volle prijs verkopen en misschien in een andere in solden verkopen zou ik mij wel teleurgesteld voelen...Ik denk dat gitte mij wel een goede tip gaf ivm dat de collectie dus 2jaar aan de volle prijs is.dit wist ik dus nog niet.Het kleed leek misschien ook gewoon een beetje anders dan in de boek of ik zou eens bij een andere LR verdelere moeten gaan kijken?
Waar ben je geweest ?