Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog vier dagen... en dan is het zover!

22-7-2013 11:18:30
Nog vier dagen, zegt onze teller. Hoe spannend! De belangrijke dingen zijn geregeld, maar we kunnen ons nog bezighouden met eventueel een paar leuke extraatjes. Anders zou het gewoon 'wachten' misschien nog wel een beetje stresserender zijn.

Ik ben vanmorgen nog veranderd van kapster (omdat ik echt niet tevreden was van de twee proefkapsels, moet het wel nog melden aan die kapster... :-S).

We moeten nog kaartjes maken om aan de gasten te geven bij aankomst aan de zaal, zodat ze weten aan welke tafel ze zitten. Zijn wel al ontworpen, maar misschien nog lettertype veranderen... dan nog afdrukken en knippen. Niet zoveel werk.

We zoeken nog een klein decoratiestukje, maar weten al bij wie we dat eventueel kunnen vinden (is ook niet echt een must). Een van de dagen moeten we onze tafeldecoratie dan gaan afgeven in de zaal.

Verder de openingsdans nog eens oefenen met schoenen en jurk aan (om te kijken hoe dat gaat met de sleep, uptempo dansje, misschien in een onderlaagje nog ergens een knoopje aannaaien om de sleep op te steken... was aanvankelijk voorzien, maar na het korter maken van de sleep niet meer. Is ook wel iets dat snel kan gebeuren, en een lintje of knoopje aannaaien uit het zicht durf ik nu zelf nog wel. :-)

Voor de rest denk ik dat alles zowat in orde is. Kan je ooit helemaal perfect voorbereid zijn? Op een bepaald moment moet je het maar loslaten en go with the flow zeker? Je kan bezig blijven... :-)

Wie trouwt er nog deze week?

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 678

Francis
27-7-2013
 Meld misbruik22-7-2013 11:20:37

Ik!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik22-7-2013 11:46:19

Hihi!

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik22-7-2013 12:57:06

Ik trouw ook zaterdag :-)
Wij hebben beiden nu een weekje verlof om op het gemak nog enkele laatste zaken af te werken.
Het begint al serieus te kriebelen in mijn buik.

Alvast veel succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-7-2013 14:44:14

Geniet ervan lieve schatten!!!! Je kan niet genoeg goed voorbereid zijn want tis elke stressmoment en elke kriebel waard!!!!!!!!!

Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik23-7-2013 9:20:09

Wij trouwen ook nu zaterdag! :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-7-2013 20:31:15

Maak er een fantastische dag van! Ik ben alvast naar je verslag en foto's na al je berichtjes op het forum!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...