Terug naar overzicht
Oh super silvy Waar ben je geweest Ik moet nog beginnen aan mijn zoektocht Moet dringend eens werk maken om afspraken te maken Maar niet gemakkelijk om een gepaste datum te vinden Dat diegene die mee zouden gaan allemaal op dezelfde dag kunnen
Hey Kelly,Ik zat ook eerst met dat probleem. Ik heb dan gewoon een paar data voorgesteld waaruit mijn "mede-passers" mochten kiezen. Heb dan vervolgens een datum vast geprikt ergens in november. Diegene die er op de moment zelf niet kan bijzijn, heeft dan pech vind ik :-) Dan hebben ze nog een herkansing bij de eerste en tweede pas :-).Het is echt soms bijna onmogelijk om met iedereen rekening te houden en het is uiteindelijk belangrijk dat vooral jij een goed gevoel hebt bij je jurk en deze vervolgens ook op tijd vindt ;-)Soms moet je toch wel een dikke 9 maanden rekenen voor enkel het bestellen van de jurk. Verder dienen de retouches nog te gebeuren e.d.Verder wens ik alle bruidjes ook zo'n gemakkelijke zoektocht naar een jurk zoals Sylvie :-)
Ja ik had eerst enkel mijn getuige mee naar mijn eerst wel grote zoektocht. Toen ik terug ging naar mijn eerste kleed nam ik mn papa met zn vriendin mee en is het die ook geworden, die had mijn hart al gestolen! Wou ook niet dat al heel veel mensen mijn kleed al hadden gezien ! Ik had op voorhand een lijst gemaakt met wanneer mijn getuige kon en zo afspraken gemaakt en dat is vlot gegaan! Allesinds Kelly geniet van dat passen en geloof me als je iets niet ligt is da ook weer snel uit ! En een tip : als je meerdere kleedjes leuk vind, laat de persoon die bij je is stiekem een foto maken ( dit mag bij de meeste niet ) , zo was het voor mij gemakkellijker om na te denken. Ik had bij ene die ik daar mooi vond, thuis gezien da ik toch dikker toonde in de kleed dan da ik ben ;) Veel succes nog !