Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SPEECH

22-7-2013 16:48:40
Hey iedereen

Wij wilden een korte speech houden op ons avondfeest.
Heel kort en bondig waarbij we volgend willen vermelden:

-) bedankt! bij doorgaan hoeft u niet NOGMAALS te komen kussen =)
-) feestreglement ligt op tafel, hou u eraan =)
-) gastenboek niet vergeten te tekenen
-) ...

Heeft er iemand een leuke anekdote, grappig citaat, ... om hierin te verwerken?
We willen het echt luchtig houden!

Tine
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1362

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik22-7-2013 17:53:15

ik volg even mee, want dit is ook exact wat wij zoeken :-)

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik23-7-2013 8:17:42

wij hebben dit gewoon allemaal gemeld op de "menukaart"... daar staat alles op, eten, feestreglement e.d.

Tine
7-9-2013
 Meld misbruik23-7-2013 8:34:08

Nadia, ik heb gisterenavond met mijn vriend onze speech geschreven... gewoon heel spontaan beginnen schrijven wat we dachten en eigenlijk best wel goed gelukt!!
We hebben vermeld:

- dank u allemaal voor mee komen feesten en vele cadeau's
- nogmaals dank u aan ouders en getuigen (we zetten ze in de namiddag al in de bloemetjes, niet tijdens avondfeest daarmee...)
- portie kusjes en handjes geschudden wel gehad bij het binnenkomen dus bij het naar huis gaan moeten ze niet verplicht zijn dit nog eens te doen
- vergeet niet bij het naar huis gaan langs de gastenboek te passeren en iets achter te laten
- verdere verloop van avond wordt dadelijk toegelicht door zaalpersoneel
- feestreglement op tafels, eraan houden want ceremoniemeester waakt hierover en vergeet niet:
de oorzaak van vanavond is het bruidspaar, de gevolgen zijn voor uzelf! Geniet ervan.

Deze puntjes hebben we zowat in een vlotte spontante tekst gegoten van nog geen 20 regels denk ik.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-7-2013 10:36:06

Tine, het lijkt wel alsof we hetzelfde feest organiseren :-) ook wij bedanken onze ouders al in de namiddag ;-)
dankjewel, 't geeft ons ook een goede start om iets uit te werken!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...