Terug naar overzicht
ik volg even mee, want dit is ook exact wat wij zoeken :-)
wij hebben dit gewoon allemaal gemeld op de "menukaart"... daar staat alles op, eten, feestreglement e.d.
Nadia, ik heb gisterenavond met mijn vriend onze speech geschreven... gewoon heel spontaan beginnen schrijven wat we dachten en eigenlijk best wel goed gelukt!!We hebben vermeld:- dank u allemaal voor mee komen feesten en vele cadeau's- nogmaals dank u aan ouders en getuigen (we zetten ze in de namiddag al in de bloemetjes, niet tijdens avondfeest daarmee...)- portie kusjes en handjes geschudden wel gehad bij het binnenkomen dus bij het naar huis gaan moeten ze niet verplicht zijn dit nog eens te doen- vergeet niet bij het naar huis gaan langs de gastenboek te passeren en iets achter te laten- verdere verloop van avond wordt dadelijk toegelicht door zaalpersoneel- feestreglement op tafels, eraan houden want ceremoniemeester waakt hierover en vergeet niet: de oorzaak van vanavond is het bruidspaar, de gevolgen zijn voor uzelf! Geniet ervan.Deze puntjes hebben we zowat in een vlotte spontante tekst gegoten van nog geen 20 regels denk ik.
Tine, het lijkt wel alsof we hetzelfde feest organiseren :-) ook wij bedanken onze ouders al in de namiddag ;-) dankjewel, 't geeft ons ook een goede start om iets uit te werken!!