Terug naar overzicht
Hoi Sandy,wij trouwen op 10 september 2003 en kozen voor het hotel de lourdes te Oostakker. Daar kan je zowel een buffet als een menu samenstellen voor je gasten. Wat ook nog leuke locatie's zijn in het gentse zijn:Braemhof in Gentbrugge. Salons van thuynen in Destelbergen en het hof ten Bossche in heusden. In welke regio van gent woon je precies??? Kan je dan iets meer en specifieker helpen.Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen.Liefs Tyco
Hoi Tyco, alvast bedankt en veel geluk met je komend huwelijk. Wij wonen regio Gent-Arsenaal op de Brusselsesteenweg, het Braemhof ligt dus om de hoek en had ik ook al als mogelijkheid gezien, maar hoe meer keuze hoe beter. groetjes Sandy
ik moet eerst en vooral proficiat wensen aan jullie.i.v.m.de keuze van de zaal moet ik je melden dat inderdaad het braemhof niet slecht is maar het is zeker niet goedkoop,wisselvallig van hoeveelheid en het eten kan er heel lang duren maar de bedienning is wel goed.
Als je een feestzaal neemt of boekt,luister dan hoe het zit naar de discobar toe met of zonder.Als je kan neem dan zonder want een deel van het bedrag voor de discobar is een percent voor de zaal.Indien je nog geen discobar hebt neem dan PARTYSOUND.die is uit wetteren en dat is er ene die jaren dj was in een groep en sinds kort zelfstandig is.hij is megatof en niet duur,en maakt er heel veel werk van.als je zijn nr wil:0476-56.89.87 en echt het was tof op ons feest
hallo, wij gaven ons feest bij braemhof en ik kan het jullie zeker aanraden, het was dik in orde
een goede locatie is ook het scheldehof in schoonaarde of pauwkenshof te destelbergen.In deze beide zalen kan je feesten voor elk budget.De bediening in beide zalen is ok en tof personeel.
hallo,wij trouwen op 18 september 2004 in zaal valkenbulcke te Merendree (Nevele). De zaal ligt heel afgelegen, maar heel rustig. Er is een tuin bij en de mensen zijn echt heel vriendelijk. heb al veel goeie reacties gekregen van mensen die daar al geweest zijn en een buffet is zeker mogelijk! ze zijn absoluut ook niet zo duur.je kan eens kijken op www.valkenbulcke.be
iets heel aparts: hotel Monasterium Poortackere, is een oud klooster, waar men een hotel van heeft gemaakt en een feestzaal. Gelegen in centrum: oude houtlei Trouwfeesten gebeuren in de oude kerk van het klooster. Alles zeer mooi en verzorgd!