Terug naar overzicht
Ik ben het zelf nog niet tegengekomen, maar ik vond deze online http://www.fotoalbumshop.nl/schroefalbum/schroefalbumzw... Kent je fotograaf geen goede leveranciers? Je moet natuurlijk zeker kunnen zijn vd kwaliteit.
In de Hema vind je er zeker! Ze hebben daar fotoalbums in alle soorten en maten. Wij hebben er zelf zowel kleine als grote met zwarte pagina's gekocht een aantal jaar geleden (kaft is zilverkleurig).
Ik dacht bij albelli ook
Bij Spector kan je albums maken met zwarte bladzijden.
Op Photobox is dit ook een mogelijkheid.
Bij vrijwel alle leveranciers kan je kiezen voor de optie om zelf de layouts te maken, je kan dan in photoshop (of het programma dat jij gebruikt) elke mogelijke achtergrondkleur geven aan je layout en het geheel uploaden bij de leverancier. Als je met de standaard aangeboden templates werkt, sluit je wellicht heel wat leveranciers uit omdat je dan inderdaad aangewezen bent op een leverancier die toevallig een template heeft met zwarte achtergrond. Succes!Roeland---
Bij AVA hebben ze ook albums in verschillende maten en kleuren met zwarte pagina's. Zelf ook gebruikt voor foto's van onze verloving en komt idd beter uit...