Terug naar overzicht
Hey, wij geven ons feest ook in Rozerie, dus ik kan je nog niet zeggen hoe het is gegaan :)Maar hebben wel al de tafels gezien als ze gezet stonden voor 120 man, en dat viel goed mee. :)Ik volg even mee :DSucces
Mijn broer heeft er drie jaar geleden zijn feest gegeven. Het was toen stralend weer en dan is die tuin een enorme meerwaarde. Hij heeft de kapel ook gebruikt... Ook mooi. Wij hebben boven heel lekker gegeten, om te dansen gingen we naar beneden, naar een andere zaal. Weet niet of dat altijd zo is, maar ik vond het in ieder geval niet storend. Voor mij is het zeker een aanrader.
hey!wij zijn 2 jaar geleden getrouwd in de rozeriehet was top!eerst een intieme viering in de kapel, dan receptie in de tuin en dan een schitterend feestin de rozerie kan je werkelijk ALLES vragen, de eigenaars helpen je met de organisatie en geven tips waar nodig.het eten was superlekker en het dessertenbuffet is er prachtig!ik had ook eerst wat schrik omdat het eten boven is en het dansfeest beneden, maar dat viel reuze mee. het voordeel dat je hebt is dat iedereen es van zijn stoel is geweest en dus meer volk op de dansvloer!Als je nog vragen hebt, laat gerust iets weten