Terug naar overzicht
Wij hadden musinc van hier op het forum, ze is elke euro waard!!!!!!!!!!!!!!!
Hangt er vanaf wat je verstaat onder 'niet veel geld'. Wij hebben verschillende offertes vergeleken en de meesten waren toch rond de 300 euro voor een uurtje (5 liedjes). Maar we vonden dit echt wel het geld waard want live muziek maakt je viering echt speciaal!
Bedankt Kelly voor de mooie complimenten. Misschien toch ook even meegeven dat er aan het optreden ook nog wel wat werk vooraf is. Bij ons mogen jullie zelf de nummers kiezen. Dit betekent dat er daarvan partituren aangekocht of gemaakt moeten worden en dat er nog een namiddag samen gerepeteerd moet worden. De dag zelf zijn we meestal toch een uurtje of 4 onderweg om naar de locatie te rijden, op te bouwen, ceremonie te verzorgen, .... Als je de prijzen dan in deze context ziet, valt dit nog best mee ... Veel succes met jullie plannen!
Indien je nog live muziek zoekt mag je me altijd contacteren via tantrijn@hotmail.com voor meer info.Groetjes,Sanderijn
Beste Annekatrien, Ik sluit me natuurlijk aan bij de collega's. Live muziek "maakt" jouw viering echt wel heel intens en inderdaad het werk vooraf ziet niemand maar het moet wel gebeuren ;-)Als jullie houden van muziek met soul, ga dan eens luisteren op https://soundcloud.com/josephine-sings Binnenkort is mijn website weer online (iemand heeft mijn domeinnaam ingenomen) op www.josephinesings.com Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.comVeel geluk!Jozefien