Terug naar overzicht
Supergoed idee! Maar ik kan je niet helpen qua tool... Ik heb me zelf ook al een ongeluk gezocht naar software om alles bij te houden
goh, ik zou gewoon pen en papier nemen en de hele dag in je hoofd overlopen... van het opstaan, ontbijt (wie zorgt ervoor), kapper (vervoer? zorgen voor cash geld? enz), make-up, fotograaf, suite, enz...zo tot op het allerlaatste van de dag! ik weet niet of er echt een andere tool is :-)
Ik kan je helaas niet helpen maar ik volg even mee :-)
Zou heel handig zijn moest er een tool voor bestaan. Ik volg even mee.
Ik heb dit gewoon in excel gedaan.En idd, gewoon de hele dag moment per moment overlopen en de weken nadien bijvullen als er nog iets in je gedacht schiet. Is ook handig voor je fotograaf, ceremoniemeester, ev gestresseerde ouders, schoonouders ;-) Stuur me anders een pb met je email adres, dan mail ik de onze wel eens door.
Ik heb voor mezelf gewoon een bestandje in Word aangemaakt in tabellen:1) uur2) verantwoordelijke3) wat4) materiaalin deze tabellen kan je alles kwijt normaal denk ik...
Hoi Vanessa,Mag je ook altijd naar mij sturen: anneliesheremans@hotmail.comAlvast bedankt!
Dag vanessa :)zou je die naar ons ook willen sturen ? naomi_vanm@hotmail.comalvast bedankt :D
Ik denk dat ik het iedereen bezorgd heb. groetjes
Hartelijk bedankt Vanessa :D hier heb ik zeker wat aan :D
Dag Vanessa,Zou je die naar mij ook willen sturen?nelekennr37@hotmail.comgroetjes en bedankt,Nele
Vanessa, naar mij zou je hem ook nog mogen sturen als je eens tijd hebt : Isabelle_3101@hotmail.com. Heel erg bedankt!
Bedankt VanessaGroetjes Nele
Vanessa,Zou je het ook aan mij willen bezorgen? Melissa_stuer@live.be