Terug naar overzicht
Wij vinden het ook een super mooi liedje en staat in onze top 5 .. Te traag vind ik het niet .. kan je volgens mij echt opgaan in het moment. Maar zoals je zegt, de tekst is misschien niet zo toepasselijk.. Daarom twijfelen wij ook nog. Nog een paar liedjes die we super vinden : Kodaline - all i wantmaar hier zitten we ook het probleem met de tekst, die eerder triestig is.. HEARTBEATS LYRICS - JOSE GONZALEZDus ik volg ook even mee om te zien wat anderen er van vinden..
Hi Katrien,bedankt voor je reactie!! Heb even snel eens naar die nr van jou geluisterd. Kadoline is idd ook erg mooi maar die tekst is echt heeeeeell triestig -) Bij 'the blower's daughter' moet je echt op de tekst luisteren om te weten over wat het gaat maar bij Kadoline is het meteen duidelijk dat het iemand is die veel verdriet heeft.Jose Gonzalez, ook mooi. Ga ik even in het achterhoofd houden.Ik vind 'Damn those eyes' van Kane ook nog zo'n mooie, maar weeral geen goede huwelijkstekst!.... wordt nog een moeilijk item...
hallootjesvind dit echt een zalig liedje bij ons zal het wel op het feest gedraaid wordenmaar als openingsdans is het misschien toch geen aanraderwant de tekst is nu niet bepaald over verliefde mensen :)maar voor de rest zalig nummer
Hey Audrey, I know .... -(Wat was jullie openingsnummer??
moeten nog trouwen is septemberbij ons is het het liedjes dat ons samen heeft gebrachtscorpions YOU AN Iheb anders wel nog leuke liedjes ze voor de openingsdans:better together- jack johnsonHOOVERPHONIC - ONEJason Mraz & Colbie Caillat - Lucky Jessie Ware - Wildest MomentsLeona Lewis - The First Time Ever I Saw Your FaceLifehouse - You and Me [With Lyrics]Love of my Life....- Darla DayMichael Buble- Everything LyricsNick Cave & the Bad Seeds - Into my armsthe broken circle breakdown - If I needed youThis Ring- A New Weddingmisschien vind je hier iets tussen
Thanks Audrey, ik ga ze eens beluisteren.Wat vind je van "My kind of love" van Emeli Sande? Vinden we ook een erg mooi nummer maar misschien moeilijker om op te dansen??
vind ik ook nog een goeken moet ik zeggen maar idd voor te dansen misschien iets moeilijker
vind ik ook nog een goeken moet ik zeggen
maar idd voor te dansen misschien iets moeilijker