Terug naar overzicht
Hey sabrina, wij doen ons feest in Zolder (Heusden-zolder) in de fanfarezaal.www.dewarevriendenzolder.beWij hebben een feestarchitect onder de arm genomen om de zaal aan te kleden.Ik vind hem prijs/kwaliteit fijn.Ze zijn een vzw en werken met fatsoenlijke prijzen.Hopelijk zoeken jullie ook zo iets en kan ik helpen ;-).Groetjes
In Diepenbeek zijn er ook een aantal fijne zalen, die kan je vinden op de website www.diepenbeek.be .Krista een feestarchitect dat klinkt wel leuk waar heb je die gevonden?
Hier in Zonhoven. Ik ken z'n zus van de drukkerij en ben zo bij Dominique terecht gekomen. Hier is zijn website.www.feestarchitect.beSucces ermee,Groetjes, Krista
Wij trouwen in de Kei in Diepenbeek, gezellig zaaltje met tuin. Kan je nog goed aankleden als je wil.Groetjes!
ga nu maandag kijken in diepenbeek lutselus
Goed grote Zaal Sabrina maar heeft wel wat nodig qua aankleding om het gezellig te maken!Veel succes!
neen voor kinderen was het niks ga eens kijken in de kei in diepenbeek lijkt mij iets meer
Inderdaad, voor kindjes kun je daar weinig voorzien. In de kei wel vooraan staan er speeltuigjes, achteraan is er een fijne tuin met zandbak en speeltuig :-)
ja,ik had het gezien op foto binnenkort gaan we eens rondkijken en dan weten of het idiaal is