Terug naar overzicht
Spannend Krista! Ik heb morgen mijn eerste pas. Hopelijk zie ik mijn kleed nog even graag als toen ik het gaan kiezen ben
oooh leuk, jij krijgt het al mee naar huis :)ik moet nog tot maandag wachten!Spannend! Verder is alles hier bij ons helemaal klaar, dus we kunnen rustig aftellen! Veel succes nog! Groetjes
Veel plezier, binnekort the big day!
Hey Krista!GENIET ervan en doe je kleed niet te vlug uit ;-) blijven draaien voor de spiegel zou ik zeggen! :-D want de weekjes die komen zullen daarvoor tergend traag voorbij gaan!Ook al last van stress momentjes? :-)xoxo
Hey Krista,Geniet ervan!Nog 2 weken en dan is het jullie dag!!! Je kunt beginnen aftellen... Groetjesxxx
Oh super Krista, inderdaad genieten zou ik zeggen :-)Ben dinsdag ook geweest en gekozen hip hoi hip hoi :-pMaar inderdaad het wachten gaat nog lang duren vrees ik ;-)Have fun :-)
@ Ilvy, je hebt een superdag uitgekozen, mijn verjaardag.Dus dat kan niet meer stuk :-).
@ Jente,ik zie mijn kleed nu nog liever dan toen ik ben gaan passen.Het is een heel ander zicht als de lengte goed is....Dan ga je nog een groter wow gevoel krijgen, geloof me maar ;-).Alvast veel plezier met je eerste pas :-).
Oh Krista nog een superdikke proficiat dan :-) :-)Het is dus heel goed meegevallen dan het passen!! Geniet er maar van! Nog een paar dagen en dan kan je voluit showen op jullie dag :-)))En ik kan alleen maar beamen het was een superdag ook ;-) voor de 2de keer daar geweest en op nog geen 3 kwartier was de zaak beklonken en heb er een supergoed gevoel bij. Iemand zei me op je trouwdag moet je je voelen als een prinses. Nog een paar kilo's lichter :-p en nog veel te lang wachten ( nu dat kleed al gekozen is lol) en ik ben er zeker van dat ik mij als een prinses ga voelen !