Terug naar overzicht
Goh, heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht... Goei punt! :-)Zeg maar heeft je verloofde dan al je kleed gezien???
Ja hoor, wij zijn niet zo traditioneel. :-) Ik vind het een leuk idee op voorhand te weten dat hij het een mooi kleed vindt. Stel dat je daar de dag zelf verschijnt en het is helemaal niet wat hij verwachtte? Ok, de meeste bruidsjurken zijn nu wel mooi natuurlijk, maar toch, 'k vind het fijn dat hij het zeker mooi vindt. En ben ook blij dat we die openingsdans geprobeerd hebben mét de jurk, want met al die rokken had het even goed een pak moeilijker kunnen zijn. Geeft me meer gemoedsrust dan 'mijn verloofde heeft mijn jurk nog niet gezien'.
Ah ok, voor mijn verloofde is dit mijn grote geheim ;-)Over die sleep ga ik eens nadenken, desnoods eens met een vriendin ofzo proberen, zou wel mooi zijn voor de foto's aangezien de fotograaf bij ons van bovenaf foto's kan maken van de openingsdans.
Ik ben van plan de openingsdans met sleep te doen. We hebben geen uptempo nummer en ik kan niet goed dansen dus het zal toch wat ronddraaien op een tegel zijn. Dan kan ik beter mijn jurk van haar mooiste kant laten zien.'Oefenen' zal wel zonder het kleed aan zijn want mijn kleed is ook nog geheim voor mijn verloofde. Na de trouw wil ik trouwens graag dit maken:http://pinterest.com/pin/448389706619918536/