Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingplanner

25-7-2013 16:14:32
Hallo,

mijn vriend en ik overwegen te trouwen in Spanje. Aangezien er zoveel extra bij komt kijken (en wij beroerde planners zijn), leek het ons makkelijk om bepaalde zaken uit te besteden. Wij dachten dan ook een weddingplanner in te schakelen.Het is zo dat de stad, de locatie van het feest en de catering eigenlijk al vast liggen... Dus die zoektocht dient niet meer te gebeuren. Het is alles daarrond dat nu verder uitgebouwd moet worden (een kerk vinden, gastenverblijven, vervoer, make-up, kapper, ...)

Heeft iemand hier reeds ervaring mee? En wat is het geschatte kostenplaatje hiervan?

Katrien
24-1-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 902

Davy

Meld misbruik25-7-2013 18:38:28

Beste Katrien

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.
Vriendelijke groet
Davy

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik26-7-2013 8:16:26

Hey

ik werkte samen met Hotel Chevalier. Zij werken naar jouw budget en zijn echt zooooo overtop. Ze zijn nog niet zo lang bezig maar laat dat je niet afschrikken.
Ik ben een extreme pietprecies en zij werken zooooo goed. Alles wat jij wil, daar zorgen ze voor. Ze waren mijn steun en toeverlaat en ik mis ze keihard. Check zeker hun facebook:
Je kan vrijblijvend een afspraak maken met hen maar ze kunnen werkelijk alles.
Echt, niet twijfelen!

Katrien
24-1-2015
 Meld misbruik29-7-2013 16:00:37

Dank je voor tips !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...