Terug naar overzicht
Ik had hetzelfde probleem :). Bovendien bleef de lingerie van Poirier bij mij van geen kanten zitten. Je kan misschien eens gaan kijken in het bruidsparadijs in Merksem. Ze hadden Poirier ook bij JPC collections op de Jan Van Rijswijcklaan in Antwerpen. Is natuurlijk allemaal niet vlakbij Herentals, maar ook niet de andere kant van de wereld.Ik heb uiteindelijk een corsetje van Simone Perele gekocht, en mijn mama heeft een deel uit de rug gehaald zodat het onder mijn kleedje gaat.
Hallo Marieke , Ik verkoop mijn torselet van Poirier . Normaal heb ik een D cup maar in poirier maten werd dat een C Ik betaalde er 118 euro voor dus ik vind het zonde om hem in de kast te laten liggen ! Als je interesse hebt mag je altijd iets laten weten ! Groetjes
thnx voor de tip van de Poirier-lingerie bij JPC collection Eppie!Ik heb gisteren, geheel onverwacht, mijn droomkleed gekozen en het voorschot betaald.Ik heb de stap ineens gisteren maar gezet. Ik heb 1 kleedje aangehad en het was gewoon HET kleed. Ik vroeg me af of JPC Collection ook bruidsaccessoires ter beschikking heeft ( blauwe kousenband, haaraccessoires,...).
Hey ik had hetzelfde probleem - heb de mijne gevonden in Merksem Bruidsparadijs - heel goede service! en zo ver is dat niet (ben zelf van Turnhout)
Ok. Dan ga ik daar eens kijken! Dank u!