Terug naar overzicht
Zie je, ik dacht het wel, dan waren het de kostuums van je ventje die ze mij hebben laten zien als voorbeeld :-) En inderdaad die zagen er gewoon wauw uit!!!! (als ik dat mag zeggen) Ze hebben ze even getoond om de afwerking te laten zien.En inderdaad Krista, het was een beetje door jouw positieve commentaar dat ik mijn gevolg mee naar Turnhout heb gesleurd ;-) En ik kan het alleen maar volmondig beamen!!!!! Supervriendelijk!!! Alles kan en ze geven echt eerlijk hun mening. Ik ben vanaf nu ook overtuigd echt wel :-)))Dus Krista een bedankje mag niet ontbreken, een dikke merci dat ik toch wel een beetje door jouw mijn jurk heb gevonden! :-)
Oh, super Ilvy,die tip heb ik heel graag gegeven en geeft me een heel goed gevoel dat ik jou een goede betrouwbare winkel met vriendelijke mensen heb kunnen aanraden.Ik heb enkel mijn papa z'n kostuum gezien, dat is een donker bruin met een heel mooi blauw hemd.Mijn ventje z'n kostuum hangt veilig weg bij z'n broer thuis, mijn trouwkleed ondertussen bij mijn getuige/beste vriendin :-).Maar ik ben blij dat jij het al super vond :-).En je gaat stralen op jou dag met een jurk van daar, ben ik overtuigd van :-).X