Terug naar overzicht
Beste Caroline,De Waterhoek stond ook op onze shortlist, maar we zijn uiteindelijk voor de faculty club in Leuven gegaan omdat we het kader mooier vonden en exclusiviteit over de 9 (!) zalen / zaaltjes hadden. Verder heb ik bij mijn rondvraag over mogelijke locaties een aantal positieve reacties over de Waterhoek gehad, maar ook enkele negatieve (voornamelijk over de kwaliteit van het eten).Als je je goed voelt bij de Waterhoek zou ik er echter toch maar voor gaan...Groetjes,Margriet en Greg
Hoi,Mijn nicht is daar 1,5 jaar geleden getrouwd en voor zover ik weet was ze er heel tevreden mee. Ik denk niet dat er die dag een ander feest was. Ze hadden voor een buffet gekozen en het was heel lekker.Persoonlijk vond ik het een hele mooie locatie.Groetjes,Kristel
Hoi Caroline,Wij gaan ons trouwfeest ook in de Waterhoek laten doorgaan. We hebben daar zelf al 2 trouwfeesten meegemaakt en alles was piekfijn in orde ! Er zijn inderdaad 2 grote zalen waar tegelijk trouwfeesten (kunnen)doorgaan, maar die hebben elk hun eigen parking/terras. Bovendien is de tuin daar zo groot (ook voor foto's e.d.) dat het echt voelt alsof je daar alleen je feest geeft.groetjes en veel succes,Karolien09-06-07http://www.dieter-en-karolien.bruiloftsite.nl/