TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
24-8-2013
|
26-7-2013 13:20:45
Spannend he Ilse! Komt geniepig dichtbij!! :)
wij zitten met onze dichtste vrienden aan de ere tafel aangezien onze families niet zo goed overeenkomen ;)
normaal gezien is het getuigen, ouders, grootouders denk ik :)
groetjes en nog veel plezier!!! :)
|
|
kelly
2-5-2014
|
26-7-2013 13:22:22
Bij ons zullen we enkel met getuige en hun partners aan tafel zitten
De ouders en schoonouders de tafel naast ons
En de kinderen ook aan een tafel naast ons
Normaal gezien hé , heb nog even tijd om dat allemaal te bekijken
|
|
mona
27-7-2013
|
26-7-2013 13:36:21
Links of rechts? Wat mensen zich toch allemaal afvragen... maak je daar toch geen zorgen om. Ga gewoon zitten zoals je zelf wil of zoals het uitkomt. Hoe meer je wil vastleggen, hoe meer je in je kop moet steken. Keep it simple, dat kan je veel zorgen besparen!
Met je ouders en getuigen lijkt me een prima plan...
|
|
mona
27-7-2013
|
26-7-2013 13:37:50
Wij zitten trouwens met mijn broer + partner, zijn zus + partner, en de getuigen met partner aan tafel. Onze ouders zitten bij hun familie (omdat er ook buren van onze ouders komen die bij mijn ouders moeten zitten omdat ze niemand anders kennen, die moesten anders ook allemaal bij ons aan tafel en dat ging niet...).
|
|
Veronique
24-8-2013
|
26-7-2013 14:27:53
jaja Ilse, het begint voor ons te korten hé :) Vorige week was hier een bruiloft in de kerk en ik kreeg gewoon kippevel toen ik het zag, wat ik normaal nooit heb...
Wij hebben lange tafels, en dan hebben wij de keuze gemaakt voor iedereen, gezellig met 15. (dus ouders, broers en zussen met partner omdat zij ook getuigen zijn) Grootouders zijn bij ons aan de familie tafel geplaatst, maar dit is bij ons nog een ? als zij komen want zij zijn op dit moment heeel slecht te been.. Bij ons had de ceremonie meester zelfs het voorstel gedaan om alle vrienden + getuigen dan aan onze tafel te zetten. Zodat de ouders dan al met de familie konden plaats nemen. (dit wordt nu meer gedaan dan ouders aan de tafel). Maar dit hebben wij voorgesteld aan beide ouders, maar zij wilde liever bij ons nog zitten :)
Voor de verdere tafel indeling, hebben wij gewoon gekeken waar we iedereen het beste konden plaatsen. We hebben ons niet zo aan de "etiquette" gehouden daarvoor.
grtjs
|
|
Evy
27-7-2013
|
26-7-2013 14:42:01
Wij zijn met 10 aan de eretafel.
Dus aan mijn zijde, mijn papa, mama, broer, schoonzus. Andere zijde, zijn papa, mama, zus, schoonbroer
Normaal moet je altijd wisselen: man -vrouw.
Grtjs!
|
|
Michèle
24-8-2013
|
26-7-2013 15:00:52
Normaal moet je idd wisselen van man vrouw maar vind dit persoonlijk zelf niet zo leuk omdat ik liever naast een vriendin zit ;-) bij ons mogen ze zitten aan de tafel waar ze willen :-)
|
|
krista
9-8-2013
|
26-7-2013 21:53:15
Hoi Ilse, wij maken tafels van 8 personen, de eretafel wordt dubbel gezet dus met 16 personen. Mijn ventje is linkshandig dus hij gaat wss links zitten, onze jongste kinderen gaan langs ons zitten, dan 4 getuigen, 1 partner, aan mijne kant, mijn oudste dochter met hare vriend, dan de ouders. Dan kwamen wij op 15 dus maken we een tafel van 16 personen... We gaan in een U vorm zitten, zodat we allemaal overzicht hebben. Succes ermee, het kort af he meiteke... X
|
|
ilse
24-8-2013
|
27-7-2013 23:10:03
jaaa da gaat rap,ik ben hier begonnen met 434 op de teller,en da was verleden jaar in me zoiets...en da vliegt,het zijn er nu 27 en morgen 26.......BEDANKT ALEMAAL VOOR DE IDEETJES!!! ik ga erover nadenken,goeie tips!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|