Terug naar overzicht
Wij hadden wet om 11u en kerk om 15u. En daar was ik wel blij om. Wij konden wel pas om 12u30 op onze locatie binnen... Maar wij waren tegen 14u20 terug thuis, waardoor ik nog wat tijd had om me op te frissen en vooral om mijn kleed wat proper te maken :-)
Hallo Onze fotograaf telt 2 uur voor de fotoshoot , Kan ook op 1.5 u, maar heb het liever op het gemak, Dan u reistijd erbij tellen op en terug, Zorg dat je zelf ook nog iets kan eten en bv naar toilet kunt gaan voor Je naar de kerk gaat :-) Je kan beter iets langer bij je thuis wachten dan rennen en opgejaagd zijn. Groetjes en veel succes :-) Wendy
Hey! Wij zijn nog volop bezig met de planning van onze dag, en zitten een beetje met hetzelfde probleem.Aansluitend aan ons huwelijk in de kerk gaan we receptie houden in de parochiezaal naast de kerk. Daarom kan de plechtigheid in de kerk niet te laat gepland worden. (zal 13.00 worden)Daarvoor gaan we dan foto's nemen en eten, daarvoor rekenen we 2u à 2,5u. Het uur voor de wettelijke trouw ligt nog niet vast.We hebben ook wel wat kilometertjes te overbruggen waarmee we rekening moeten houden (telkens half uurtje rijden)Allicht zal ons huwelijk voor de kerk om 10.00 of zelfs 9.30 doorgaan.Succes!
Wij trouwen om 11u voor de kerk - gaan nadien ff mee luchen tot 13uur om er dan op uit te trekken voor de fotoshootwij planden de kerk pas om 16u zodat we na de fotoshoot ook nog ff kunnen zitten :-)