Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnummer, menukaart

26-7-2013 23:50:09
hallo,

Hoe presenteren jullie het tafelnummers en de menu's op tafel? en waar halen jullie het materiaal? Ik vind niks dat mooi samen past. En geven jullie een menu per gast of per tafel?

merci
Dorien

Dorien
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 997

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-7-2013 9:36:41

Hey Dorien,
onze menukaarten waren van de feestzaal zelf, er stonden er 2 of 3 op elke tafel, ik had op de achterkant van ons feestreglement de tafelnummers geschreven, dat waren kaartje van 21cm hoog en 7.5 breed. Deze heb ik in in zo van die page up's gestoken in onze themakleur, eenvoudig maar goed genoeg.

Ine
31-8-2013
 Meld misbruik27-7-2013 18:04:27

Ik heb gekozen voor een goedkope oplossing:
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/30151035/
Een fotokader met aan één kant de menu en de andere kant een foto die de tafelnaam voorstelt, ik vond dat strak en simpel en mooi passend voor ons thema :).
Zelf foto's en menu 'ontworpen' en dan laten afdrukken bij Hema!

Ine
31-8-2013
 Meld misbruik27-7-2013 18:05:06

Ik zie net dat we op dezelfde dag trouwen Dorien, veel plezier! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...