Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

www.evajurk.com

27-7-2013 5:41:40
Hey,

Heeft er iemand ervaring met deze site?
alvast bedankt...

inneke
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 3570

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik27-7-2013 22:03:29

kheb ook zoiets met de site annajurk.com
kan je dat wel vertrouwen hé?

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik28-7-2013 1:05:51

ik ben eens naar de door jouw voorgestelde site gaan kijkenen wat valt op...het zijn dezelfde kleedjes, alleen bij evajurk NOG goedkoper.
Ik vertrouw het niet.
Zo heb ik ook mooie jurken bij jenjhouse gezein, light in de box. Ik ken zelfs iemand die daar bestled heeft, maar toch, ik durf niet. Ik denk dat ik in Nederland ga kijken.

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik29-7-2013 13:25:56

idd zelfste stijl van site ook.
ik had dan ook nog gedacht om es kinderkleedje te bestellen, is goedkoper.
kweet het ook niet en kvind ook nergens beoordelingen.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2013 15:17:17

Ik zou dit niet riskeren! Kijk eens naar die taal... zegt al genoeg voor mij. Als je het telefoonnummer ingeeft in google krijg je ook een Duitse site... Staat ook nergens een adres vermeld op de site.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2013 15:59:44

Hosted on IP address 173.236.116.118 in Chicago, United States.

This IP belongs to organization/company SingleHop, Inc..

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik31-7-2013 13:12:12

bedankt Tinne !!

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik31-7-2013 13:12:19

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik31-7-2013 22:18:38

idd niet doen dus

Liesbeth
30-7-2013
 Meld misbruik17-11-2013 12:31:20

Heeft er al iemand effectief iets besteld op de website van Annajurk.com? staan hele mooie trouwjurken op met aantrekkelijke prijs. Op de live chat hier, geven ze aan dat ze betrouwbaar zijn. Iemand ervaring met Annajurk.com?

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik17-11-2013 13:11:09

Liesbeth, ik zou dan vragen om te betalen met overschrijving na ontvangst. Hou je ons op de hoogte aub?

gulin

Meld misbruik18-1-2014 0:19:38

Heeft iemand ondertussen iets besteeld van Evajurk?
Ik ging vanavond 2 jurken kopen maar dan heb ik schriek gekregen door hun klanten dienst...
ze weten bijna niks van de stoffen en..... en raar dat de site in nederland is maar de personeel praat geen nederlands. als ik in nederlands iets vraagt komt een rare antwoord die niks met mijn vraag te maken heeft een heel duidelijk van een web translation gecopieerd is.

Lilian

Meld misbruik28-1-2014 21:52:05

Annajurk.com em evajurk.com zijn precies hetzelfde ze werken
samen.
De live chat van beide sites zitten dezelfde mensen.

Lilian

Meld misbruik29-1-2014 11:51:37

Gulin: heb je jurken gekocht bij evajurk.com?
Of toch maar niet vanwege de klantenservice?
Anders graag even laten weten of de jurken goed zijn
aangekomen

debby
17-10-2014
 Meld misbruik3-2-2014 8:14:19

Hoi Allemaal

Als je via paypal betaalt ben je sowiso zeker van dat je je geld terug krijgt als je niets ontvangt. Dus zou het gewoon proberen :-)

Eveneens met Amazon Payment zo.

Ik ga het binnenkort gewoon proberen. Een collega van mij heeft het ook gedaan en die heeft haar jurk gewoon afgeleverd gekregen. Misschien een lucky shot ik weet het niet.

sarah
9-8-2014
 Meld misbruik10-2-2014 17:44:16

hallo Debby,

heb je intussen een bestelling geplaatst ?
Ik heb ook iets moois gezien op de website annajurk.com, maar twijfel toch om te bestellen...

Rianne
18-7-2014
 Meld misbruik18-2-2014 15:46:33

Dag allemaal,
heb me aangemeld bij deze site om te checken of er iemand ervaring had met annajurk. Ben zo aan t twijfelen of ik moet bestellen..
En hebben jullie een trouwjurk besteld of een van de andere jurken?

sarah
9-8-2014
 Meld misbruik19-2-2014 10:11:47

hallo Rianne ,
Ik heb intussen besteld bij Annajurk
De betaling heb ik wel via PayPal gedaan om zeker te zijn dat ik mijn geld niet kwijt ben...
ik heb ook al via de live chat contact gehad met Anna Jurk ( je krijgt onmiddellijk antwoord) en mijn jurk zou in de week van 7 maart moeten aankomen

ik laat iets weten als ik ze ontvang

corriene

Meld misbruik5-3-2014 9:48:10

Hoi Sarah,

Dat is dan deze week..... Spannend, hoor het graag van je!

yasmine

Meld misbruik9-3-2014 1:02:12

Ik ben ook heel benieuwd of de jurk binnenkomt.

Er staat dat de levering 2-5 werkdagen zijn en daar betaal je dan €15,- voor. Zou dit waar zijn?

En ik las net de recenties op annajurk.com en dat was heel nep en letterlijk vertaald. Tis toch vreemd dat zij ons zo proberen voor te liegen

M.
27-9-2014
 Meld misbruik25-3-2014 13:53:24

Goedenmiddag,

Ik twijfel momenteel ook om bij Evajurk te bestellen. Heeft 1 van jullie misschien inmiddels al een ervaring?
Bedankt! groetjes, Marjolein

Elke
10-4-2015
 Meld misbruik31-3-2014 10:37:33

Hallo toekomstige bruidjes!

Ik ben ook aan het twijfelen om ietd te bestellen via internet. Ik ben reeds op zoek gegaan naar reviews, maar niks relevants gevonden...

Die lage prijzen laten je schrik krijgen! Xp

Heeft er ondertussen ieman iets besteld en ontvangen? Ik ben benieuwd naar de ervaring!

Grtjs x

Lenny
29-8-2014
 Meld misbruik31-3-2014 14:51:08

Ik heb inmiddels een jurkje besteld op: www.kinderbruidsmode.eu
wel iets duurder als die 10 euro bij evajurk, maar met die rare vertalingen enz vertrouw ik het niet. Ben heel goed geholpen door Trudie en superblij met mijn bruidsjurkje!
Groetjes Lenny

corriene

Meld misbruik31-3-2014 19:56:42

Bij Annajurk.com nooooooit bestellen!!!!!!
Heb ik wel gedaan. De jurk werd te klein gemaakt. Bij de schouders scheelde het 9 cm. Met geen mogelijkheid past het!!!!
Ze tonen zich eerst welwillend, dat je foto's moet sturen. Vervolgens zeggen ze dat je een kleermaker moet raadplegen.
En na drie mailtjes word je op een zwarte lijst geplaatst en kan je geen mails meer naar ze toesturen!!!!!
Dus echt NOOOOOOOOIT wat bestellen bij www.annajurk.com !!!!!!!!!!!!

Tyee

Meld misbruik8-5-2014 21:45:48

Hallo allemaal, heeft iemand bij Evajurk.com al een jurk besteld?
Ik heb vanavond een jurk besteld voor dat ik deze site kwam! Ik heb nu een beetje Schriek:-(.
Graag een reactie aub..

Wendy

Meld misbruik7-10-2014 14:41:17

Er zijn zeker 50 van dit soort sites uit China, die ook nog vaak bekende merken claimen te verkopen. Ook ons bruidsmerk Ladybird heeft hier enorm veel last van. Bruidjes denken een echte Ladybird jurk te kopen maar dit is slechts een slechte Chinese copy van ons kwaliteits merk. De grote merken verkopen hun jurken overwegend via een geselecteerd dealernetwerk om er zeker van te zijn dat er perfecte service geleverd wordt. Een Ladybird bruidsjurk kun je dan ook alleen maar kopen via het dealer netwerk op http://www.ladybird.nl maar dit geldt voor bijna alle merken.
Daarnaast is de vraag of je het namaken van andermans ontwerp wel juist vindt, of je online durft te bestellen, en hoe je de kwaliteit van de gebruikte materialen inschat. Over het algemeen lijken de producten niet op de plaatjes, zijn de stoffen van B kwaliteit, heb je geen enkele garantie en worden de jurken vaak in barre omstandigheden door kinderen gemaakt. Bij de grote merken wordt soms ook in China geproduceerd maar onder fair trade omstandigheden.
Vergeet ook niet dat je nog invoerrechten moet betalen en de kans groot is dat je met een jurk zit die je niet kunt ruilen (op maat gemaakt) en je je geld kwijt bent. Kijk ook eens op www.scamadviser.com
Bekijk ook even de tips van consuwijzer op https://www.consuwijzer.nl/kleding/kleding-kopen-intern...

gulin

Meld misbruik5-1-2015 13:16:16

Hey allemaal,

IK weet niet of ik het hier mag schrijven maar ik ga mijn trouwjurk verkopen.
Ik heb het nooit gebruikt (mijn huwelijk is nog voor eind juli)
Het is een jurk van speciaal design op maat gemaakt.
heb het voor 1500 gekocht en wil gerust voor ca 1000 verkopen (er kan indien nodig wat klein bedrag af).
ik zou ook liever hebben dat de jurk afgehaald zou worden door de koper want anders mijn verlies op de jurk is wat te groot met bijkomende kosten.
het is ivor kleur en komt mijn zijn sluier
(het maat is 36 maar kan gepast worden voor maat 34 ook en misschien voor maat 38 max danks aan de openrug met draadjes van achter)

Als je fotos van zou willen zien stuur gerust een email naar mij;
gulinelgin@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info