Terug naar overzicht
Deo, haarlak, muntjes, pleisters, maandverband, col voor valse gebitten (hihi, inside joke) ....
Ja, Kelly, dus echt iets voor mij, iets waar ik mij volledig in kan uitleven dus :-)En wordt dit voor de mannen dan ook gedaan?
Ik had zowel vrouwen als mannendeo staan en er waren toch veel mannen met een frisse adem..... er stond een tafel voor de ingang van de wc's dus iedereen kon nemen wat hij of zij wou. 1 muntje is blijven liggen hihi
Vind dit ook wel een leuk idee! Nog iemand tips wat er in de mandjes kan?
Een serieus pak muntjes dan Kelly ;-)Ja, inderdaad alle tips zijn welkom :-)
Wij hadden er ook dafalgan ingestoken , die waren allemaal op tegen t einde van de avond
Misschien nog een domme vraag: waar kopen jullie de mandjes om op het toilet te zetten?
Axion!
super leuk idee die toiletmandjes! noteer ik in men huwelijk boekje en ga al op zoek naar deo's enz in den action :D
Inderdaad, vandaag al leuke mandjes gezien in de action die kunnen dienen :-)Ok, dafalgan dus ook ;-)
Dafalgan zou ik er persoonlijk niet insteken, sommige mensen kunnen toch heel veel drinken en om dan zomaar medicatie (want dat is het toch) zomaar voor het grijpen te leggen...Dit steek ik erin: dames: tampons inlegkruisjes pleisters zakdoekjes deo haarrekjes klemmetjes pepermuntjes brillendoekjes mini haarlak heren: gel deo kam pepermuntjes brilpoetsdoekjes Tekstjes voor erbij: Een deo'tje hier, een pleistertje daarEn ook nog rekkertjes voor je haarAls je iets nodig hebt, dan gebruik je het maarZo kan je je terug op de dansvloer uitlevenEn zo verder een mooie en onbezorgde avond beleven! Een deo'tje hier, een kammeke daar En ook wat gel voor je haar Als je iets nodig hebt, gebruik je het maar Zo kan je verder een pintje pakken met de maten Met morgen hopelijk mooie herinneringen zonder al te veel gaten
dames:
tampons
inlegkruisjes
pleisters
zakdoekjes
deo
haarrekjes
klemmetjes
pepermuntjes
brillendoekjes
mini haarlak
heren:
gel
kam
brilpoetsdoekjes
Tekstjes voor erbij:
Een deo'tje hier, een pleistertje daarEn ook nog rekkertjes voor je haarAls je iets nodig hebt, dan gebruik je het maarZo kan je je terug op de dansvloer uitlevenEn zo verder een mooie en onbezorgde avond beleven!
Een deo'tje hier, een kammeke daar
En ook wat gel voor je haar
Als je iets nodig hebt, gebruik je het maar
Zo kan je verder een pintje pakken met de maten
Met morgen hopelijk mooie herinneringen zonder al te veel gaten
Die is echt wel leuk, Vanessa. Bedankt :-)
Super idee!! Ga ik onthouden! Gasten moet je immers verzorgen he ;)
super idee