Terug naar overzicht
Oeps, de iPad zet het gedichtje in een doorlopende tekst.
Ik vind het persoonlijk ook een zeer mooie tekst, maar wel met een droevige tint. Ik heb het al gehoord op begrafenissen ook.Langs de andere kant hangt het er beetje vanaf wanneer je het zou laten lezen en vooral welk soort sfeer je wilt in de viering (blije, enthousiaste sfeer, ingetogen, serieus, ...)Succes nog!
Persoonlijk vind ik dit een zeer mooie tekst. Toeval of niet, ik wou het ook gebruiken in onze huwelijksmis.Naar mijn mening vind ik dit zeer mooi passen bij een huwelijk. Het geeft toch echt jullie zeer intense liefde weer?Ik vind dat je het zeker kan gebruiken bij jullie viering :-)Vele groetjes,Margot
Ik sta ook nogal zot van dat gedichtje.Ooit op school gehoord en altijd blijven hangen.Maar zit met dezelfde vraag... niet te droevig?En we hebben geen huwelijksmis, enkel voor de gemeente.Dus ik zou er iets mee willen doen op het feest. Maar hoe?
Hier uiteindelijk beslist om het niet te gebruiken. Aan dichte vrienden laten lezen. Iedereen vond het super mooi maar vond het toch een beetje triestig. En uiteindelijk wil ik een vrolijke dag. Ik ben nu op zoek naar een andere tekst! Bedankt voor de reacties