Terug naar overzicht
Hey Kelly,geniet van je zoektocht.Een fijne tijd hoor ;-)Groetjes X
bedankt krista ik kijk er al lang naaruit , ik wou nu al gaan tijdens de solden maar benoit vond dat veel te vroeg Als ik hem moest volgen dan zou ik pas in januari mogen gaan Hij heeft schrik dat ik dan stop met mijn dieet eens ik een kleed heb gekocht :-)
Hey Kelly, fijn dat ik dit toevallig lees :) Ik ben ook afspraken aan het vastleggen en Victorias van neerpelt kende ik niet, toch ook eens piepen :)Dank je wel
graag gedaan Claudia :-) ja ik ben er ook opgekomen door een bruidje hier geweldig forum hier hé :-) we zijn er om elkaar te helpen :-)succes nog met de voorbereidingen
Leuk Kelly ! Je gaat ervan genieten , dat weet ik zeker <3 dat vond ik tot nu toe het leukste om te regelen ! <3
Beste Kelly,als je een derde winkel zoekt om te gaan kijken, wil ik je zeker Linx in hasselt aanraden. Heel vriendelijk personeel, helemaal niet pushy zoals ik al gehoord heb van Le Chapeau in Bree..
dank u anneleen al denk ik dat linx boven mijn budget zal zijn max budget is 800€ik ga denk ik ook eens bij maxim's couture in mechelen die hebben blijkbaar een outlet corner :-)
ik ben bij linx geweest en ik had niet die vriendelijke vrouw. ik had ene die achter mn rug praatte !! die zei da ik ni rap content ben, mja tis ook geen kledingkeuze zoals je dagelijks draagt e ;) mij viel het er tegen , heb er niks gevonden na mn goesting. Papa was mee geweest en die zei : had er ook meer van verwacht!