Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5daagjes :D

28-7-2013 15:15:18

Heey

Nog 5 daagjes, en het is onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen :D ik kijk er al helemaal naar uit en mijn bruidskindjes ook. We komen dichter en dichter bij onze dag, en mijn mama begint moeilijker en moeilijker te doen... Ze heeft nu totaal andere meningen als ik en mijn aanstaande en heb het daar echt moeilijk mee. Mijn papa, aanstaande en zus zeggen dat het is door de stress (mijn mama is een echt stress-kipje ^^) ik hoop dat ze op de dag zelf toch gelukkig kan zijn met wat haar dochter allemaal heeft kunnen voorbereiden op 8 maand tijd..

Nog bruidjes die volgend weekend trouwen?

x

Ilsebey
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 907

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 15:26:10

Hey ilsebey,
wij trouwen ook op zaterdag 3/8.
alles komt wel inorde hoor.
ons mama heeft ook wel veel stress, nog meer dan de bruid zelf.haha, vind het wel grappig soms.
waar trouwen jullie juist?

Ilsebey
3-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 16:04:03

In ronse en jullie?

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 18:00:21

ah, da's wel ver weg.wij in Nijlen.
Hopelijk hebben we goed weer hé.
in ieder geval al veel geluk samen en proficiat met jullie huwelijk.

Ilsebey
3-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 19:42:59

Ja normaal gezien wel (als het weer blijft zoals ze voorspellen)

Jullie ook heel veel geluk en heel veel liefde :D

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 20:43:18

ook ik trouw volgend weekend en hier is het eerder omgekeerd
in familie bespeuren we ni veel interesse in de trouw
al moet ik toegeven dat sommige mij verbazen en die plots wakker zijn geschoten en wel beginnen mee te leven.

Ik roep al meer dan een jaar dat het mooi weer gaat worden den 3e dus dat komt helemaal goed ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...