Terug naar overzicht
Hoi Leila,ik ben naar mijn kapster toegestapt met een foto die ik op internet heb gevonden. Zij heeft dat kapsel dan bij mij gedaan,het was wel mooi maar niet zoals op de foto. Dan heeft ze het opnieuw gedaan, minder haren opgestoken (het is een half opgestoken) kapsel, en toen was het perfect.Bij de visagiste ben ik binnen gekomen. Zij stelde mij vragen o.a. of ik mij zwaar maquilleerde, wat niet het geval is... welke kleuren ik gewoon ben van te gebruiken ...Daarna is ze beginnen met mij op te maken, telkens in overleg met mij of de kleuren mij aanstonden.Toen ik volledig was opgemaakt kon ik echt niet leven met de kleur van lippenstift; toen heeft ze deze verwijderd en zijn we samen naar de juiste kleur voor mij op zoek gegaan...Voor deze dingen moet je helemaal geen stres hebben hoor, is juist fun :-).Geniet ervan X
Ik ben net als Krista naar de kapster gestapt en getoond wat ik wou en hoe ik het wou. Ik had meteen mijn haaraccessoire bij, zodat we dat konden testen. Eerste proefkapsel bleef niet goed genoeg zitten. Ik heb haar dat meegedeeld en ik ben later voor een tweede keer proef gegaan en toen zat het perfect.Bij de visagiste had ik een foto bij van hoe ik eruit wou zien. Ik heb ook wat info moeten geven over het feit ik mij nooit opmaakte, allergieën e.d.. Ze heeft het fotootje als leidraad gebruikt en rekening houdende met mijn licht huidtype heeft ze hele mooie make-up aangedaan en het was echt zoals ik het wou. Ze heeft alles genoteerd zodat op D-Day ze meteen aan de slag kan. Hoewel ik helemaal niet van al dat gefriemel aan mijn gezicht houd, heb ik er eigenlijk wel van genoten. Het was erg ontspannen en het was een fijne ervaring.Dus, niets om stress over te hebben. Als je een haaraccessoire (tiara, kam, curlies...) hebt die je wil gebruiken, neem je het best mee en evt. ook foto's van hoe je jezelf opgemaakt en gekapt voorstelt op je dag. Oh ja, en je haar niet op de dag van je proefkapsel wassen, best de dag of twee dagen ervoor. Dan blijft alles beter zitten. Veel plezier!