Terug naar overzicht
Ik heb ze gekocht in de Kruidvat, dat was zo een actie. zijn ook zijde bloemenblaadjes dus ik heb er toen keiveel meegenomen.was maar 70 cent per doosje ofzo. maar de voor de rest zou ik niet weten waar je dat kan kopen, inderdaad in ava misschien, maar daar weet ik de prijzen niet van. hopelijk vind je ze snel.
ava
Heb ze ook gezien in AVA en ook in FUN speelgoedwinkels xxx
ik heb er enkele dagen geleden bij ava gekocht voor een doosje witte 2.75e en voor de rode 1.49eJe hebt ze daar in verschillende kleuren en hoeveelheden. op de witte staat bij mij wel een tekstje op just married.
Ik heb ze eens bij Action gekocht maar ik weet niet of ze die daar altijd hebben. Heb ze de laatste keer alleszins niet meer zien liggen precies.
Waarom geen echte bloemblaadjes?! Ik weet niet waar je woont maar bv in Kontich kan je ze per zak kopen bij rozen Scheers.Cindy
Mag wel echt zijn, maar ik dacht dat die sowieso duurder waren. :) Merci voor de tips, er zijn ook wel online sites waar je grote hoeveelheden kunt kopen (had ergens berekend dat ik er 2500 zou moeten hebben :o ), maar of die betrouwbaar zijn...
op weddinggift.nl staan lichtblauwe en andere kleuren Of deze site betrouwbaar is kan ik nog niet zeggen want moet er zelf nog bestellen voor ons huwelijk
Goh, gewoon via ebay denk ik! Daar zal je ze onder 'rose petals' wel zeker terugvinden, als je dan wereldwijd zoekt, zullen er wel genoeg bijstaan vanuit china of hongkong... meestal veel voor weinig centen..
Ik heb er nu 3000 besteld voor 5.80 euro, zonder verzendkosten, op aliexpress.com . Ik hou jullie op de hoogte! :)