Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boudoirshoot

28-7-2013 18:13:52
Hey medebruidjes,
als ik hier pas op het forum zat zag ik regelmatig berichtjes passeren over boudoirshoots. Ik dacht elke keer 'amai, die durven, da's niks voor mij!!'!!
Maar ik weet dat mijn vriend het helemaal de max zou vinden moest ik hem zo'n foto's kunnen geven. Ik heb mij dus over mijn 'angsten' en gene heen gezet en ben er dan toch maar voor gegaan!
ik heb vorige week mijn shoot gehad met Liesbeth van 'oursecretzz' (http://oursecretzz.com/) en ik moet zeggen: zaaaaalige ervaring.
In het begin was het een beetje zoeken hoe en wat, maar na een half uurtje ging het echt heel vlot en ben ik zelfs 'all the way' gegaan (iets wat ik van mezelf niet verwacht had!!) Liesbeth stelt je echt op je gemak en zorgt dat de foto's nooit vulgair of 'plat' zijn.
ik heb nu de foto's gekregen en ze zijn suuupermooi geworden. Ik ben absoluut geen model maar deze foto's zal ik met veel trots aan mijn wederhelft cadeau doen!!
Dus medebruidjes, absoluut niet twijfelen om zoiets te doen! In het begin lijkt het een beetje eng, maar eenmaal bezig loopt het echt los en is het een superleuke ervaring!!
Groetjes

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 838

steven
14-6-2014
 Meld misbruik28-7-2013 19:02:38

Hoeveel kost zo'n shoot ongeveer?

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik28-7-2013 19:19:06

Dat hangt er een beetje vanaf, ze heeft verschillende formules.
Het gaat van een 150 denk ik tot 250.
Groetjes

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 11:36:27

Tof hoor Ann, proficiat dat je je over 'angst' hebt heengezet. Zal wel een leuk gevoel geven als het dan zo'n goeie ervaring was.
En je toekomstige zal er ongetwijfeld héél blij mee zijn! :-)

Marisse
7-6-2014
 Meld misbruik29-7-2013 17:21:24

Proficiat Ann, ik denk dat dit echt een super cadeau voor je toekomstige is! Weet iemand hier waar je zulke foto's kan laten nemen regio oost-vlaanderen?

eva
9-8-2014
 Meld misbruik16-9-2013 15:12:50

Mss stom vraagje, maar wanneer geef je dit dan af aan je verloofde? De avond ervoor ofzo?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...