Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking + bedankjes

28-7-2013 19:44:04
Hallo iedereen, hier 2 vragen/meningen nodig:

Als tafelschikking/indeling hadden wij aan het 'thema' chocolade gedacht.
Bij het afroepen van de tafels (wij werken nier met kaartjes) zullen de tafels een naam van een soort praline krijgen (vb praliné), daar zouden we dan met een staandertje een foto + de naam ervan zetten. Als de mensen dan plaatsnemen zouden ze eens schaaltje met die desbetreffende praline vinden... Wat vinden jullie van dit idee...

Als bedanking hebben wij notitieblokjes laten maken.
De bedoeling is om 1 boekje per koppel te geven maar hoe maken we dit de gasten duidelijk? zodat ze er geen 2 nemen...

Alvast bedankt!

kylie
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 775

Eveline
10-5-2013
 Meld misbruik28-7-2013 22:51:03

het idee van de tafelindeling vind ik super! Zeker doen.

Wat je vraag ivm je bedankjes betreft heb ik geen idee hoe je dit duidelijk kan maken.
Ik heb echter op ons huwelijk wel gemerkt dat veel koppels sowieso maar 1 ding meenemen.
wij hadden bedankjes waarvan zowel de man als de vrouw van het koppel er ééntje mochten nemen, maar heel weinigen hebben dit gedaan. Als gevolg hadden wij er nog heel veel over.
Misschien moet je er gewoon een paar extra voorzien en komt het vanzelf uit?

Ine
17-5-2014
 Meld misbruik29-7-2013 8:17:40

Hey Kylie
Blijkbaar hebben wij hetzelfde idee gehad, want ook hier is het thema 'chocolade' :)
Hoewel alles nog niet concreet is, zouden wij de mensen een zakje met hun soort chocolade geven bij aankomst, vb. chocotoff, melo cake, m&m, toblerone, ... Wanneer deze worden afgeroepen, kunnen ze naar hun tafel waar in het midden een grote pot staat gevuld met deze soort. Ook willen we werken met zwart-wit foto's van ons waar we de specifieke chocolade-snoep op één of andere manier tonen en deze is dan als enige op de foto wel in kleur. Als bedanking blijven we in chocolade-thema: gepersonaliseerde m&m's of mercietjes.
Extra ideetje: ons ceremonieboekje zal als voorkant de foto hebben van de film 'Chocolat' maar dan met ons als hoofdpersonages ipv Johny Depp en Juliette Binoche.. Ideeën genoeg ;)

Ann
7-6-2013
 Meld misbruik29-7-2013 12:33:07

Wij hadden daar ook eerst aan gedacht omdat ik in een Leonidas winkel werk maar zijn er dan vanaf gestapt omdat we onze bedankingen al hadden en anders een hele dure bedoening aan bedankingen ging zijn. Wij waren van plan om per tafel de naam en foto van een praline van Leonidas te zetten bv. de bekende witte manon en per koppel een zakje te geven met daarin 2 pralines van hun tafel. Soorten genoeg dus keuze genoeg ;-) Succes nog met de voorbereidingen en de zoete ideeen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...