Terug naar overzicht
het idee van de tafelindeling vind ik super! Zeker doen.Wat je vraag ivm je bedankjes betreft heb ik geen idee hoe je dit duidelijk kan maken. Ik heb echter op ons huwelijk wel gemerkt dat veel koppels sowieso maar 1 ding meenemen.wij hadden bedankjes waarvan zowel de man als de vrouw van het koppel er ééntje mochten nemen, maar heel weinigen hebben dit gedaan. Als gevolg hadden wij er nog heel veel over.Misschien moet je er gewoon een paar extra voorzien en komt het vanzelf uit?
Hey KylieBlijkbaar hebben wij hetzelfde idee gehad, want ook hier is het thema 'chocolade' :)Hoewel alles nog niet concreet is, zouden wij de mensen een zakje met hun soort chocolade geven bij aankomst, vb. chocotoff, melo cake, m&m, toblerone, ... Wanneer deze worden afgeroepen, kunnen ze naar hun tafel waar in het midden een grote pot staat gevuld met deze soort. Ook willen we werken met zwart-wit foto's van ons waar we de specifieke chocolade-snoep op één of andere manier tonen en deze is dan als enige op de foto wel in kleur. Als bedanking blijven we in chocolade-thema: gepersonaliseerde m&m's of mercietjes. Extra ideetje: ons ceremonieboekje zal als voorkant de foto hebben van de film 'Chocolat' maar dan met ons als hoofdpersonages ipv Johny Depp en Juliette Binoche.. Ideeën genoeg ;)
Wij hadden daar ook eerst aan gedacht omdat ik in een Leonidas winkel werk maar zijn er dan vanaf gestapt omdat we onze bedankingen al hadden en anders een hele dure bedoening aan bedankingen ging zijn. Wij waren van plan om per tafel de naam en foto van een praline van Leonidas te zetten bv. de bekende witte manon en per koppel een zakje te geven met daarin 2 pralines van hun tafel. Soorten genoeg dus keuze genoeg ;-) Succes nog met de voorbereidingen en de zoete ideeen :-)