Terug naar overzicht
Ja ikke :-) Kan je me een mailtje sturen met een fotootje en de prijs ? Alvast bedankt Wendy.daniels@telenet.be
Ik ben ook geinteresseerd :) Mailtje mag je sturen naar sarah.tordeur@hotmail.com
Mij mag je ook een mailtje sturen met foto en prijs :) taschkevdv800@hotmail.com
Prijs + foto eritia_perre@hotmail.com
Mij mag je ook mailen kvandael@hotmail.com
mij mag je ook mailen als je ze nog steeds hebt: sanne.haex@hotmail.com
Beste Bruidjes, Dit is de foto. Ik vraag 1 euro per stuk. Wij hebben ze slechts 1 maal gebruikt als decoratie op de trouw. We staken er een Gerbera in. Er hangt een buisje aan bevestigt om eventueel een bloem in te steken, maar de buisjes kunnen ook gewoon terug verwijdert worden zonder schade. Mogelijkheid om op te sturen ( maar dit dan wel met de kosten voor u) Afhalen ook mogelijk regio Brugge/Zomergem. Laat maar weten wie interesse heeft. Groetjes Sylvie
Beste Bruidjes,
Dit is de foto. Ik vraag 1 euro per stuk. Wij hebben ze slechts 1 maal gebruikt als decoratie op de trouw. We staken er een Gerbera in. Er hangt een buisje aan bevestigt om eventueel een bloem in te steken, maar de buisjes kunnen ook gewoon terug verwijdert worden zonder schade.
Mogelijkheid om op te sturen ( maar dit dan wel met de kosten voor u)
Afhalen ook mogelijk regio Brugge/Zomergem.
Laat maar weten wie interesse heeft.
Groetjes Sylvie
Hey Sylvia, waar heb jij deze hartjes gaan halen en andere decoratie?
Hoi Sylvie,Ik vraag me af of je de hartjes nog hebt. Zo ja, mail me dan: arina_vanlaar@hotmail.com
Hoi Sylvie,
Ik vraag me af of je de hartjes nog hebt. Zo ja, mail me dan: arina_vanlaar@hotmail.com