Terug naar overzicht
Hoi :) wij trouwen ook op 17 augustus, deze morgen keek ik in mijn agenda en toen drong het pas echt door dat het nog maar 2 weekenden zijn voor de grote dag...Sindsdien beginnen de zenuwen stilletjes aan toe te nemen :) Wij zijn nu nog bezig om nog eens even samen te gaan zitten met de fotograaf, dj, catering, bloemist etc. Volgende week heb ik nog eens een proefkapsel en make-up en ga ik dezelfde dag mijn trouwkleed nog eens passen :) Tot nu toe hebben we nog geen tegenslagen gehad, maar nu ga ik toch wel hout vasthouden :) Het komt allemaal griezelig dichterbij :D
Hoi :) wij trouwen ook op 17 augustus, deze morgen keek ik in mijn agenda en toen drong het pas echt door dat het nog maar 2 weekenden zijn voor de grote dag...
Sindsdien beginnen de zenuwen stilletjes aan toe te nemen :) Wij zijn nu nog bezig om nog eens even samen te gaan zitten met de fotograaf, dj, catering, bloemist etc.
Volgende week heb ik nog eens een proefkapsel en make-up en ga ik dezelfde dag mijn trouwkleed nog eens passen :) Tot nu toe hebben we nog geen tegenslagen gehad, maar nu ga ik toch wel hout vasthouden :) Het komt allemaal griezelig dichterbij :D
Hey SofieIk heb dat hier ook vaak gelezen en idd, bij ons is het niet anders. Mensen die op het laatste moment nog afzeggen (sommigen waar je het niet van verwacht had, andere die dan wel komen waar je het ook niet van verwacht had) en anderen die je idd nog moet contacteren. Mij verbaast het ook! Maar ja, zelf zijn we natuurlijk véél meer met onze grote dag bezig dan sommige andere mensen, zeker?!Ik merk zelf ook dat ik meer gespannen ben. De stress haalt soms de bovenhand. Vakantie van collega's opvangen op het werk, kids die thuis zijn in de grote vakantie en dan nog de laatste hand leggen aan onze trouw... Soms heb ik van die WWWHHHHAAAAA- momenten ;-) Maar YES, we can!!! :-) Komt allemaal goed en ik heb een prachtige dag en 3 weken vakantie om naar uit te kijken. Yiihhhaaa!
Komt allemaal goed lieve schatten!!!!! Geniet ervan, ook al wegen de laatste loodjes ZO zwaar maar het is het waard!!!!!!!!!
Kiekeboe!! Wij trouwen ook op 17augustus! Het zijn stressy tijden! Hopelijk komt het weer in orde! Ik duim met jullie mee! Succes nog met de voorbereidingen en de zenuwen!! xxx