Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Extra's - leuk of niet?

29-7-2013 9:31:17
Hi Bruidjes, Mijn hoofd zit bomvol, van wat ik vind doodleuke, ideetjes maar mijn bruidegom werkt tgn. Graag jullie mening. ;-) - zakdoekjes: ik zou in mijn misboekjes een zakje maken met een zakdoekje in met als opschrift "voor die traantjes van geluk". Mijne vent vindt dat arrogant. Precies alsof ons misviering zo emotioneel zou zijn en mensen verplicht zijn om te bleite. Zou geen opschrift het verbeteren? En zouden mensen het dan weten wat de bedoeling is? - wegwerpcamera's: Onze fotograaf stopt na onze openingsdans en op die manier heb ik ook wilde partypics van ons dansfeest. Mijne vent zijn commentaar: iedereen heeft tegenwoordig een smartphone met camera voor foto's mee te trekken, die foto's komen toch ni in de trouwboek want ze zijn niet van de fotograaf... - vuurwerkstokjes: voor tijdens de openingsdans. Stel je voor: alle lichten gedimd en dan iedereen zo'n vuurwerkstokje voor tijdens ons romantisch moment... Mijne vent zijn commentaar: die spatten maken brandvlakken in uw kleding. Is dat zo? - confettiballon: na de openingsdans en de mama\papadansen zouden we het feestje willen laten doen 'losbarsten' door zo echt een dansplaat op te leggen en dan, op z'n hoogtepunt *BOEM* een grote met heliumgevulde confettiballon boven de dansvloer laten kapot gaan zodat er confetti op alle dansgasten valt. Mijne vent zijn commentaar: mensen kleden zich op voor een trouw en appreciëren het niet om met kleren en haar vol confetti rond te lopen. Voor mij lijken da zo allemaal dingen die onze trouw extra toetsen geven, net dat extra meer maar ik krijg mijne vent maar ni overtuigd. Wat vinden jullie?

Elen
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1535

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 9:42:26

Wergwerpcamera's zou ik sowieso doen! Da's toch nog helemaal iets anders dan dat mensen die foto's op hun smartphone hebben staan, vind ik toch. Dan heb je echt een leuk aandenken in de hand, anders blijft dat toch maar een digitaal bestand.

Confetti zou ik zelf helemaal niet erg vinden als dat in m'n haar of kleren zat, maar das mijn mening natuurlijk, ik kan me voorstellen dat anderen het misschien minder leuk zouden vinden. ;)

Ik heb het zo niet op voorwerk, maar ik denk eigenlijk niet dat dat brandvlekken zou maken. Ze zullen wel weten dat ze dat niet vlak tegen hun armen of zo moeten houden he. :)

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik29-7-2013 9:51:29

Het zakdoekje zou ik niet doen. Daarin volg ik de redenering van je vriend wel een beetje. Emotypes (zoals ikzelf) kennen zichzelf goed genoeg en zullen wel zelf voor een zakdoekje zorgen.

Die wegwerpcamera's vind ik leuk! We hebben dat ook al op 1 trouw gehad en dat zorgt wel voor veel lol aan tafel. Het klopt wel dat niet al die foto's in een fotoalbum zullen komen want er zullen er wellicht wat mislukte tussen zitten. Maar dat is ook net de charme van een analoog toestelletje hé.

Confetti-ballon en vuurwerkstokjes kunnen zeker leuk zijn maar je moet wel vooraf met je zaal checken of dat mag want ik heb al gehoord dat ze dat niet toestaan. Ik denk dat vooral zo'n vuurwerkstokjes een supermooi effect geven op de foto's!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 9:52:43

En anders kan je ook zo van die 'stokjes' doen die je breekt en dan licht geven. Je kan die dan rond je arm of nek ofzo bevestigen. Weet je wat ik bedoel?
Volgens mij was hier onlangs een berichtje van iemand die er redelijk wat verkocht.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik29-7-2013 9:59:03

Hihihi, lastig als de wederhelft niet mee werkt he!!

Ik deel in sommige dingen wel zijn mening: zoals de zakdoeken, zou ik het enkel aan de zus, schoonzus, mama, schoonmama geven! Die zullen zeer waarschijnlijk wel een traantje wegpinken en dan heeft zo een zakdoek echt een speciaal betekenis..

Als je fotograaf stopt na de openingsdans zou ik zeker fototoestelletjes op tafel zetten! Wij waren het eerst ook van plan, maar onze fotografe blijft tot het einde nu... Het is waar dat iedereen gsm heeft, maar ook dat ze die mee naar huis nemen en je die foto's nadien zo goed als niet in je bezit krijgt en bij iedereen moet gaan smeken om die door te sturen dan! Tegen dat je ze hebt dan, heeft iedereen ze al op facebook gedeeld en krijg jij ze als laatste te zien :-(

Zo een vuurwerkstokjes vind ik ook een prachtig idee!! En die zijn speciaal gemaakt zodat je geen brandplekjes op uw kleding krijgt he...Geeft inderdaad een prachtig effect!!

Voor de confettibom ben ik dan weer niet voor te vinden. Dat gaat inderdaad overal in plakken en je voelt je er al snel vies door, zeker als je dan nog begint te zweten tijdens het dansen.

Maar dit zijn maar persoonlijke meningen he! Iedereen zal er iets anders op reageren...

Succes met hem te overtuigen!

groetjes

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 10:01:15

Die stokjes die je moet breken zijn glowsticks! :) Die hebben wij ook voorzien, heel leuk op de dansvloer en geeft ook een leuk effect op foto's. Je kan ze op veel plaatsen vinden, in de Ava bijvoorbeeld.

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 10:36:18

ik heb zakdoekjes laten borduren ( 5 € per stuk) voor mijn mama en haar man, voor happy tears,
je zou eventueel ipv confetti, kunststof rozenblaadjes laten vallen, dat is mss netter,
glowsticks ipv vuurwerkstokjes,
je kan ook voor na de openingsdans zo een belleblaaskanon huren

Stefanie
31-5-2014
 Meld misbruik29-7-2013 10:54:13

Mijn vriendin vraagt typ jij eens een reactie als bruidegom :)

Zakdoekjes: doen!!! is grappig en gewoon lol...

Wegwerp camera: is leuk voor echte sfeer maar twijfel, gaan er niet teveel foto's direct naar de vuilbak.

Vuurstokjes: sfeer maar toch wel moeilijk onder controle te houden met kindjes...
(het blijft vuur)

Heliumballon: Helium is een gas waar er een gebrek aan komt...
(ik werk in de medische) dus bijgevolg spaar dit gas :)

Succes en veel amusement!!!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-7-2013 12:22:28

Oei, ik was net van plan om in alle misboekjes een papieren zakdoekje te stoppen met als tekst op: 'for happy tears only'. Lijkt hier niet zo goed onthaald te worden... En toch vind ik dat allesbehalve arrogant, het is toch met een knipoog bedoeld? Zouden de mensen dat niet vatten? Misschien moet ik het dan maar enkel voor de suite doen?

Camera's: gingen wij ook eerst doen, maar ik vermoed dat de kwaliteit niet zo goed zal zijn en het ontwikkelen zal ook wel wat kosten, dus wij zijn ervan afgestapt. Al vind ik het wel een leuk idee. Zeker als er een 'I spy' (lijst met enkele te trekken momenten: kussend koppel, omhelzing tussen moeder - bruid) voorzien is.

Vuurstokjes: erg romantisch en geeft mooie foto's, maar eerst even checken met de zaal, want je mag dat niet overal doen.

Confetti: niet zo'n fan hier.

Veel succes!

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 13:09:09

Hey!

Die zakdoekjes zou ik niet doen.
Die vuurstokjes wou ik ook heel graag doen, heb al eens zo foto's gezien en dat gaf echt een prachtig beeld! Jammer genoeg mag het niet bij ons in de zaal:(.
Misschien kan je de confetti vervangen door iets groter? zoals bv bloemblaadjes ofzo? dat is makkelijk te verwijderen;).
good luck!

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik29-7-2013 13:53:41

Voor de dames die de wegwerptoestellen al dan niet overwegen:

een vriendin van mij deed dit op haar trouw, maar ik had ook de bedenking: kost veel geld + je moet het ontwikkelen + veel foto's zullen mislukt zijn
Het leuke bij mijn vriendin was dat haar foto's ontwikkeld waren op mini formaat (dus zo'n digitaal overzicht op A4)

Heel tof! en zeer bij prijs!

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2013 13:57:21

Misschien een compromis voor de wegwerpcamera's vs smartphones? je kan een app downloaden "WedPics", je maakt een account aan, je stuurt de link door naar iedereen en alle foto's die er getrokken worden met de iphones/smartphones(?) kan iedereen die de app geïnstalleerd heeft bekijken.

inge
21-9-2013
 Meld misbruik29-7-2013 16:17:23

@anneleen: Waar heeft je vriendin haar foto's laten ontwikkelen want zo'n A4 formaat lijkt ons wel leuk. Kan je ook een prijs meegeven?

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik29-7-2013 21:28:32

Merci voor jullie input allemaal. Kga nog wa overtuigingskracht nodig hebben maar de confetti en vuurwerk en wegwerpcamera's wil ik sowieso. De zakdoekjes ga ik toch maar schrappen. ;-) @ Deborah: enig idee waar ik die vuurwerkstokjes die niet branden kan vinden? Thx!

kris
14-12-2013
 Meld misbruik30-7-2013 8:12:05

je kan mss die ballon bij gewone lucht opblazen dat ze in de zaal die dan aan het plafond laten bevestigen met iets dat die toch hoog hang en ook kan ontploffen met iets ofzo dan heb je geen gas in de zaal hé gas is een soort bommetje dan hé als er een vonkje moest komen .

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik30-7-2013 20:39:18

In de action verkopen ze van die glowsticks , heel goedkoop ! Wij hadden ze ook en het zorgt toch echt voor extra sfeer , sommige mensen hebben er de hele avond nog mee rondgelopen Wij hadden ook allemaal andere extraatjes en de mensen apprecieerden dat wel !

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-7-2013 13:52:14

Yep, nu in de action, die hebben de glowsticks. Ik dacht dat die vorige week in het reclameboekje stonden bij het speelgoed.
Die zakdoekjes had een vriendin van mij ook, en daar is jaren later nog over gesproken. In de positieve zin dan wel. :-) Dus ja, ik zou dat dan weer wel doen.
Vuurwerk zou ik vervangen door glowsticks ivm de veiligheid.
Wegwerpcamera's: ik denk idd ook dat er heel wat foto's niet bruikbaar gaan zijn, en ik zou ook schrik hebben dat het geldverspilling is.
Die confetti zou ik wel leuk vinden, maar dat moet je volgens mij ook met de zaal bespreken. Ik denk niet dat elke zaal daar zo happy mee is.

Gwen
19-10-2013
 Meld misbruik31-7-2013 19:22:50

ik vind die zakdoekjes wel n superidee :-)
ik zou daar het grappige toch wel van inzien!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...