Terug naar overzicht
Leuke foto's zeer geslaagd!
Leuk! Prachtig kleed ook!
jippie gelukt!!!! zijn nog niet van de fotografe maar wilde het al 2 weken delen en ik wist niet hoe Merci voor de complimentjes xxx
super mooie fotos! ;-)ps waar heb je je sluier gekocht hihi :D zo eentje zocht ik juist!
Hey Margo, heb hem bij men laatste pasbeurt gekocht in La Tiara, ik dacht toch eens effe proberen en BAM DAT WAS HET!!!!!!!!! Ik dacht hem te verkopen na de trouw maar kan er dus geen afstand van doen ;-)
Ik krijg link niet open, snif, ben benieuwd!!
Heeeeel mooi echt waar ! Jullie straalde allebei ! Geniet er nog van xxx
Een geslaagd feest zo te zien ;-).Geniet er nog maar lang van na... X
Mooie foto's. Proficiat met jullie huwelijk en veel geluk samen!
Oh zo'n mooie foto's, Kelly! Ik vind jullie accentkleur een heel mooie kleur. Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!
Hey Kelly,Jullie zagen er echt schitterend uit!!Je locatie was prachtig en dat je kon aanmeren met dat bootje vind ik fantastisch.Geniet met volle teugen van jullie gelukkig leventje samen!!Bedankt voor je mailtjes, heb het geboeid gelezen :-)xxx
Proficiat!Je hebt dan toch nog vrij snel je foto's gekregen ;-)Jullie straalden! en zagen er fantastisch uit!Geniet nog maar lang na.
dag kelly , eerst en vooral een dikke proficiat !heel mooie foto's , en romantisch in dat bootje , echt leuk mooie locatie voor jullie dienst , jullie straalden !en de allerlaatste foto vond ik ook heel geslaagd !geniet samen van jullie huwelijksgeluk en ik wens je al wat je wensen kan voor de toekomst groetjes
Heel mooie foto's! Proficiat! Jullie zaten er prachtig uit!
Mooie foto's!!!Mooie jurk ook...de ruguitsnijding was heel elegant, stond je super!Mooie turquoise accentjes, I LIKE! :-) en de dames van de suite zagen er allemaal prachtig uit!geniet nog lang na!!groetjesSandra
Proficiat Kelly, prachtige foto's en prachtig paar! xxx
Proficiat!! Prachtige foto's!!!
Proficiat!!!Zeer leuke foto's en jullie zagen er stralend uit...
dank jullie allemaal!!!! Ik voelde me ook heeeeeel goed in de jurk Dit zijn nog niet de foto's van de fotografe ze eveline.... Zodra ik die heb, zal ik ze zeker posten xxx
Heel mooie foto's Kelly En prachtig kleed ;-)
Ik kan ze ook niet zien, 'k heb zelf geen FB, dus dat zal de reden wel zijn.Maar aan de reacties te lezen, zijn het super foto's.
heel mooi kleed echt waar super
Proficiat!mooie foto's
wwwwaaaaaauuuuuwwwww zo mooi!!! van zo'n mooie dag !!!
Heel mooi!!! Proficiat
Supermooie foto's!Het zag er een leuke en romantische dag uit!Jullie straalden allebei!