Terug naar overzicht
Hoi Myriam, Ik heb dit zelf gemaakt... heel eenvoudig bij het kruidvat... zo'n fotoboek... Je kan er dan in schrijven met zo van die cd-stiftjes... Veel succes!
heb ik ook zelf gemaakt, idd via een fotoboek via internet.Succes ermee!
Hey Nidi en Ilse, welke vragen hebben jullie daar dan zo ingezet? Groetjes
Hoi Natascha, We hebben het zo gedaan...Het staat ook op elke dubbele bladzijde, dus iedereen kan ook elke vraag zien, en moeten ze niet steeds terug naar het eerste blad. Veel succes! Woorden en wensen voor Nika & Dimitri Wilt u zich eens uitleven,dan kan één van deze vragen u inspiratie geven… Hoe heb je het bruidspaar leren kennen?Heb je een leuke, grappige, favoriete, gênante,… herinnering aan het bruidspaar?Wat moet de ene echt wel weten over de andere?Waarom vormt het bruidspaar een mooi koppel?Wat was het leukste aan deze dag?Wat is het geheim van een gelukkig huwelijk?Voorspel onze toekomst.Hoe zullen de kinderen van het bruidspaar noemen?Mijn wens voor het bruidspaar is……
ik heb ook zoiets in gedachte en al 2 keer aan begonnen op de site van kruidvat maar telkens ik mijn afbeeldingen plaats krijg ik een driehoekje over de kwaliteit van de afbeelding en ik wil deze echt wel gebruiken...zou ik het toch riskeren om deze te gebruiken?wil er echt aan verder doen zodat ik dit van mijn "to do" lijstje kan schrappen
Dan ga ik nu even dom overkomen maar zetten jullie dan op bv de linkse pagina een foto en op de rechtse pagina dan de vragen?
ik wil links en rechts hetzelfde en bij een paar afbeeldingen zou ik dan een vraagje zettenmaar zit dus vast met de afbeeldingen.
Wij hebben enkel op het voorblad een afbeelding van ons tweeën en in de inleiding van ons gastenboek... Verder heb ik allemaal dezelfde bladen met een achtergrondafbeelding van het programma zelf en dan telkens op de linkerkant de vragen...
Oke. En hoe is jullie inleiding? :) oooh sorry maar ik heb echt weinig inspiratie op het moment :s :) ik heb nog tijd genoeg maar alles wat al kan gebeuren kan gebeuren... :)
in de vorm van een gedichtje... ergens op internet gevonden hoor :)Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet,we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feestwillen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten. Laat of vroeg,kort of langer is plaats genoeg,dus ga je gang! Dank je wel!Nika & Dimitri
Ooh super inleiding, thanks!
ow dit is interessant ga ik volgen!
superleuk idee!