Terug naar overzicht
Wij werken met een teddybeer waar de ringen aan bevestigd worden met lintjes...
Wij hebben een bloem van de vilten bruid: http://www.deviltenbruid.nl/28,12/Ringbloemen.html Groetjes
ons bruidskindje is gek van Bliksem McQueen van Cars... Dus heb ik hem in kussenvorm gaan halen en de ringen zijn vastgenaaid en gestrikt op zijn neus... :) Het gaat een succes worden!
Of op één of andere manier vastmaken aan een heliumballon die je rond hun handje bindt?
ons bruidsmeisje krijgt een mini-boeketje (kopie van mijn boeket), beide boeketjes zijn voor mij een verrassing, maar het concept vind ik wel leuk. In het midden van dit boeketje zitten onze ringen. Misschien kan je hen alletwee zo'n boeketje geven en in elk boeketje een ring laten verwerken. Je kan nog een stapje verder gaan en in elk boeketje nog een klein ringetje hangen voor elk van je meisjes.
Zal op het ringkussentje vastzitten maar zal in een ballon zitten die opengeprikt moet worden en waar dan kleine ballonnetjes uit vliegen.
Onze twee dochtertjes zijn onze bruidsmeisjes. Zij krijgen bij de inzegening van de ringen ook elk een ring. Wij dachten in eerste instantie om in hun boeketje telkens twee ringen te verwerken maar misschien zijn er nog leuke alternatieven? Ik volg dus even mee...
Hangend in 'n (kleurrijk) vogelkooitje (verkrijgbaar bij blokker, casa, leenbakker). Je kan 't vogelkooite bv aan 'n lint hangen waarvan ze elk één uiteinde vasthouden.
wij hebben zelf een hart van hout gemaakt en geverfd en onze namen er in gebrand als je wil kan ik u er een foto van doorsturen mail maar op krisjill8289@gmail.com
wij nemen ook een bloemstuk waarin de ringen zullen vastgemaakt worden en die ze met twee kunnen dragen.
Onze zoon zal de ring (is er maar één bij ons, ventje laat tattoo zetten) gewoon in zijn handje naar ons brengen, mooi en puur, vinden we.
Merci voor alle tips!!! Zitten er al veel inspirerende tuSsen!!!! Xxx