Terug naar overzicht
Hoi Kristel,Als ik op jou link klik kom ik op www.penshop.cz uit..ik heb wel ervaring met penshop.nlIk heb er al regelmatig parkerpennen laten ingraveren.Altijd hele leuke reacties erop gekregen als ik ze cadeau deed.Ook onze getuigen waren er heel fier bij.Wij zijn ook zeer tevreden van de service.Ik kan het enkel aanraden.Succes ermee want veel tijd heb je wel niet meer he ;-).Het kort serieus af :-).Groetjes
Dag KristelWij hebben onlangs 2 pennen laten graveren voor onze getuigen via penshop.be.Zeer vlotte service, na het betalen hadden we de pennen in 3 dagen!Mooi afgewerkt en gepresenteerd in doosje.
vistaprint hebben wij gedaan .. heel mooi ;-) moet je wel extra betalen voor de doosjes ..we hadden er 4 genomen , en 1 tje werkten niet dus hebben ze de volgend bestelling ( gratis natuurlijk ) 4 extra opgestuurd ! ;-) goede service daar
Wat voor tekst hebben jullie hierop laten graveren?
wij hebben onze namen + trouwdatum erop gezet
Aah!! Dus de naam van de getuige zelf niet?Want ik had bij vistaprint eens wat gezocht.. en toen kwam ik uit bij een leuke lay-out. Dit was links onze eerste letter vd naam en dan aan de rechterkant deed ik:Naam van de getuigeGetuige24 augustus 2013Of zouden jullie dat zo niet doen?
ja wrm niet , is ook mooi :-)wij hadden deze textje :we couldn't say ' I DO 'without you 7-9-2013 en dan zo 2hartjes ineen:-)