TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brigitte
|
30-7-2013 7:15:24
dag krista ,
maak je vooral geen zorgen , laat alles over u komen en probeer heel bewust te genieten . als alles geregeld is geniet dan nog van jullie laatste vrije dagen . alleen het weer heb je niet in de hand ik dacht wel dat er op u huwelijksdag mooi weer voorspeld is . onze dochter trouwt nu zaterdag vrijdag is het tropisch warm , en natuurlijk zal daardoor zaterdag onweer volgen dit is minder natuurlijk , maar we hopen dat de regen 's avond valt als we in de feestzaal zijn . het belangrijkste is toch dat je u foto's hebt kunnen maken en je niet in de regen moet lopen je kan alles tot in de puntjes regelen , maar het weer heb je niet in handen duim je mee voor ons dat het over blijft ? het wordt wel heel warm en zwoel , dus zullen we wel puffen maar genieten van alles , dat komt op de eerste plaats . ik wens je alvast een fantastische huwelijksdag toe ! groetjes
|
|
Saar
7-9-2013
|
30-7-2013 7:43:34
Oh, Krista, het wordt nu idd wel spannend. Eenmaal die teller onder de honderd valt, gaat het precies razendsnel, zo ook hier. (Nog 38 dagen op de teller en dat is ook al even schrikken.) Keep breathing, het komt helemaal in orde.
Het wordt vast een fantastische en stralende dag! Ik duim alvast mee voor het mooie weer. (en kijk stiekem al uit naar een verslagje van jullie dag ;) )
|
|
kelly
2-5-2014
|
30-7-2013 7:58:01
Oh wat gaat dat toch snel Krista
Geniet van je dagje , alles komt goed ;-)
|
|
birgitta
6-9-2013
|
30-7-2013 8:53:34
Ik vond al toen ik onder de 40 ging dat het spannend was, laat staan onder de 10!!!! Wij duimen alvast mee voor mooi weer! Genieten!!
|
|
ERITIA
23-8-2013
|
30-7-2013 9:22:30
Hey Krista, Ik duim alvast voor je. En het schijnt geven ze volgende week ook goed weer dus je staat er goed voor. Hoe is het geweest bij Youniek. Tevreden over je kleed en kwaliteit? Ik ga nu vrijdag voor de eerste keer passen. Ben benieuwd.
Greetz,
Eritia
|
|
Sofie
17-8-2013
|
30-7-2013 10:07:13
Geen zorgen maken, het zal allemaal wel op rolletjes lopen! ;)
Bij mij begint het stilaan ook te kriebelen... Spannend he!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
30-7-2013 10:13:12
oh heeeerlijk, 't is bijna daar voor jullie!! laat het maar los, jullie hebben dat vast en zeker prima georganiseerd! Geniet vooral van die laatste kriebels en zeker van de dag zelf, 't zal zo om zijn en dan is het tijd om voor ons een verslagje met foto's te typen
ik zal alvast aan je denken op 9/8 en duimen voor SCHITTEREND weer!!
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
30-7-2013 10:14:41
Wow Krista, nog minder dan 10, het gaat er zijn voor je het beseft.
Ik duim alvast voor schitterend weer en geniet met volle teugen van jullie dagje :-) xxx
|
|
Ruben
7-9-2013
|
30-7-2013 11:19:38
Schattebol, alles komt inderdaaaaaad wel goed, no stress baby. Enne over 9 dagen heb je ongetwijfeld een van de mooiste dagen van je leven. Ben zo benieuwd! Dikke kus
|
|
Peggy
7-9-2013
|
30-7-2013 11:31:51
spannend hé. Ik duim voor je mee dat het prachtig weer gaat zijn. Om welk uur trouw je? Dacht misschien te komen kijken als het niet te vroeg is want ik moet werken.
|
|
Deborah
9-8-2013
|
30-7-2013 11:34:39
Awel, wij trouwen op dezelfde dag en heb op dit moment net hetzelfde gevoel! Ik heb nu toch af en toe de kriebels ja!
SPANNEND! Groetjes!
|
|
marijke
17-8-2013
|
30-7-2013 11:36:20
oh wat spannend allemaal. Ik hoop dat jullie een stralende dag zullen hebben en dat je volop kunt genieten!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
30-7-2013 11:38:02
Alles komt goed ! Geniet nog van je laatste voorbereidingen! Ik wens je een magische, onvergetelijke w-day toe!! Volop genieten é!!
groetjes Sandra
|
|
Agnes
5-7-2013
|
30-7-2013 12:39:07
Hey Krista,
Alles komt goed, maak je maar geen zorgen! Het wordt een stralende dag en jullie zullen er geweldig uitzien! Geniet nog van de laatste voorbereidingen en laat het gewoon op jullie afkomen en het zal een leuk en gezellig feest worden!
groetjes xxx
|
|
kelly
13-7-2013
|
30-7-2013 12:40:36
Komt goed, ben er zeker van!!!!!!!! geniet he meid xxxx
|
|
Cindy
15-5-2015
|
30-7-2013 13:17:52
Gewoon genieten die dag! Hoe gaat het ondertussen met uw papa?!
Ik duim voor stralend weer, een stralend koppel zullen jullie ongetwijfeld zijn! Groetjes Cindy
|
|
Siska
16-8-2013
|
30-7-2013 13:34:58
Spannend!! Probeer vooral te genieten van je dag, zonder te stressen over het feit of de gasten al dan niet tevreden zullen zijn e.d. Alles zal wel loslopen! Ondertussen duim ik voor mooi weer!
Groetjes!
|
|
Jente
26-10-2013
|
30-7-2013 13:35:02
Spannend al die mensen die je al (meer) dan een jaar volgt en waarvoor de grote dag nu bijna aanbreekt (of al voorbij is). Geniet ervan met volle teugen en trek je niets aan van het weer. Daar valt toch niets aan te doen.
|
|
krista
9-8-2013
|
30-7-2013 14:35:42
@Brigitte, Een superfeest toegewenst, ondertussen ben jij als mama van ook ééntje van ons geworden he... Dus voor jou ook een superdag toegewenst. En het weer zal wel meevallen zeker ;-). Vergeet als mama van ook niet om jou versie van de dag neer te pennen he ;-). Lijkt me ook wel leuk :-). Have fun. X
@ ERITIA, Youniek blijft voor mij super... Lin & Davy zijn super mensen. Ik ben er altijd heel vriendelijk ontvangen, heb mij ten alle tijden op mijn gemak gevoeld. De kwaliteit is super, de jurk zit als gegoten. Ik vind hem nog mooier dan op het moment dat ik hem gekozen heb. Dus don't worry, je gaat het je niet beklagen... Je gaat stralen in je jurk die supergoed gaat passen. Hou me op de hoogte he ;-).
@ Schattebol, :-). Het zal wel een fijne, onvergetelijke dag worden door de steun van alle vrienden en nieuwe vrienden ;-).
@ Peggy: We trouwen om 15.30u... Kom je dan wel ff voorstellen he ;-). Altijd leuk kennis te maken :-). @ Deborah: Voor jou ook een superdag gewenst ;-). X @ Cindy: Fijn dat je er nog aan denkt ;-)... Do en vrij moet hij terug binnen voor verdere onderzoeken, oa een patscan of padscan.. Het nadeel is dat we woe de uitslag nogmaal gezien krijgen terwijl vrijdag het feest is. Maar ik mag blij zijn dat zowel mijn mama en papa er (nog) gaan bij zijn. Daar trek ik mij voorlopig aan op.
@ elk toekomstig bruidje, het is super om jullie reacties te lezen, het maakt me :-D. Jullie horen me hier nog wel hoor :-). Mss wel meer dan jullie lief is. Dikke kus aan iedereen :-). X
|
|
Peggy
7-9-2013
|
31-7-2013 10:09:46
15u30 gemeentehuis in Zonhoven...dat lukt...kom zeker eens kijken
|
|
Guinevere
7-6-2013
|
31-7-2013 16:49:11
Krista, eindelijk is het aan jou! Geniet nog van de laatste voorbereidingen, en zeker niet stressen. Je bent er al heel lang mee bezig en ik ben ervan overtuigd dat alles perfect zal verlopen. Ik duim mee voor goed weer!
Geniet van je huwelijksdag, het is iets om nooit te vergeten!
Liefs, Jennifer
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|