Terug naar overzicht
Amai, jullie staan al ver!- versiering kerk- attenties kindjes die na de mis bloemen komen geven- ringkussen of alternatief- fotolocatie- make up
- muziek kerk en receptie.- huwelijkskaars- locatie foto's (eventueel ook binnenlocatie)- zelf geloften schrijven?-
zorgen voor tafelschikking en hoe je ze indeelt misschien? Werk je rond thema, hoe ga je de tafels noemen, of doe je het liever gewoon zonder tafelnamen... Misschien nog wat vroeg, maar wij zijn daar wat laat mee begonnen, wat voor de nodige stress gezorgd heeft....
THX bruidjes! Het ringkussen hadden we ook al aangekocht in Disneyland Parijs :-) Voor de rest kreeg ik nog heel wat goeie tips die ik hier dankzij jullie niet ga vergeten! Dikke merci!@Siska: Ik denk dat de tafels gewoon nrs krijgen ... of doen jullie het anders?Is de tafelschikking niet iets dat je pas doet als je weet wie er wel/niet komt? we hebben wel al een in grote lijnen ...@Annelies: wij zijn er dan ook al 2jaar mee bezig :-)
Hey Anneleen,Wij werken rond het thema film, dus al onze tafels krijgen namen (dit zijn vlaamse filmtitels gelinkt aan de personen die aan de tafel zitten. Om een voorbeeld te geven: mijn oom is beenhouwer en kweekt zijn beesten om te slachten zelf. Hij zit dus aan de tafel: het varken van Madonna xD). Het zoeken naar tafelnamen alleen heeft voor ons 3 weken in beslag genomen, en wij weten nu pas wie wel/niet komt, vandaar.. Daarnaast moesten wij ook nog gaan nadenken over waar we de tafels zouden plaatsen, wie we bij elkaar zouden zetten, .... Je kunt het idd wel pas precies doen als je weet wie wel/niet komt, maar voor ons zou het toch handiger geweest zijn als we op voorhand al wat wisten hoe of wat... Twee weken voor ons huwelijk zijn we daar nu nog volop mee bezig en dat zorgt voor de nodige discussies... Maaaar, wij hebben natuurlijk maar last-minute beslist dat we zouden trouwen, dus moest alles op 3 maand tijd geregeld graken... Bij jou is dat dus net iets anders xD Ik twijfel er dan ook niet aan dat alles tot in de puntjes zal voorbereid zijn bij jullie xD
OMG siska, op 3 maand een huwelijk regelen, daar doe ik mijn hoed voor af zelle!respect ... ik zou op van de zenuwen zijn :-)Geniet maar 3dubbel van jullie dag X
Verbazend genoeg ben ik nog steeds de kalmte zelf. Mijn moeder heeft momenteel meer stress dan ikzelf xDMaar ik ben ondertussen wel een krak geworden dus in last-minute alles regelen, dus als je nog last-minute-tips nodig hebt, je weet me te vinden xD